12:11 - May 11, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برپایی میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در شهر سنگر

رشت/کیمیای شمال – روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، با صدور اطلاعیه ای از برپایی میز خدمت و اجرای ملاقات مردمی مدیرکل این نهاد در شهر سنگر خبر داد .

در این اطلاعیه آمده است : همسو با چشم انداز سازمانی در مسیر کارآمدی و پاسخگوئی و رضایت حداکثری مخاطبین و با هدف تحقق اصل صیانت از حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مدیران ، برنامه ملاقات مردمی و میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حضور مهندس دائمی مدیرکل، و آقای احمدی نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در  ساعت ۱۰ صبح  روز شنبه ۱۸ دی ماه در محل سالن شهید قدس خواه دبیرستان باقرالعلوم واقع در سنگر- میدان شورا – روبروی دادگاه برگزار خواهد شد .

در این اطلاعیه از تمامی شهروندان به ویژه روستائیان عزیز دعوت به عمل آمده است تا در صورت نیاز بمنظور پیگیری و رسیدگی، جهت دیدار چهره به چهره با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در موعد تعیین شده  حضور یابند .

خاطر نشان میسازد این طرح تغییری در روند اجرای برنامه هفتگی ملاقات های عمومی مدیرکل که در روزهای سه شنبه در محل کار ایشان، نخواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *