19:28 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • دیدار و گفتگو مشاور اداره کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس اداره روابط عمومی محیط زیست استان گیلان

دیدار و گفتگو مشاور اداره کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس اداره روابط عمومی محیط زیست استان گیلان

رشت/کیمیای شمال – مشاور اداره کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه محیط زیست استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، حسن اجتماعی مشاور اداره کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست صمیمانه اهداف مهندس محسن نقیلو ، مدیریت جدید روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست را  تبیین و تشریح نمود و تاکید کرد مجموع اقدامات روابط عمومی استان ها  باید در راستای سیاست های ابلاغی سند تحول دولت مردمی باشد.
وی افزود : سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی، ریل اصلی حرکت سازمان حفاظت محیط زیست است و اقدامات روابط عمومی نیز می‌بایست در همین راستا باشد.
حسن اجتماعی ،در بخش دیگری از سخنانش به ساز و کارها و فرایند تقویت و مشارکت بیشتر  حفاظت محیط زیست استان با سازمانهای مردم نهاد اشاره کرد و گفت : سمن ها از سرمایه های اجتماعی بسیار ارزشمند در دستیابی به توسعه پایدار همگام با محیط زیست محسوب می شوند ،وی همچنین به راهکارها و شیوه های پاسخگویی و تعامل مناسب با رسانه ها و صدا و سیما در راستای تنویر افکار عمومی اشاره نمود.

علی اصغر روشنی ، رئیس اداره روابط عمومی محیط زیست گیلان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور مشاور مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان در سفر به استان گیلان یادآور شد:  نبود ردیف اعتباری مستقل در حوزه فرهنگ سازی و ارتباطات از چالش های پیش روی روابط عمومی استان گیلان است و تا به امروز این موضوع توسط سازمان برنامه و بودجه حل نشده است.

وی افزود  امیدواریم در برنامه هفتم توسعه به این مهم توجه ویژه شود تا اداره روابط عمومی  با توجه به اعتبار تخصیص داده شده بتواند برنامه ارتباطی تدوین نماید.
شایان ذکر است، در این نشست مشاور اداره روابط عمومی و امور رسانه سازمان با دکتر رضا زمانی سرپرست اداره کل حفاظت محیط گیلان که در ماموریت کاری بسر می بردند، در خصوص تقویت و ارتقا ساختار  روابط عمومی استان به صورت تلفنی به گفتگو پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *