13:15 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف بیش از ۷ تن چوب قاچاق در تالش

رشت/کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ۷ تن و ۲۲۱ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی طولارود و اسالم کشف شد.
سرهنگ “محمد رستمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها بوده و حفاظت از آن وظیفه همگانی است اظهار داشت: مجموعه انتظامی با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.
وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان تالش اقدام به دپو چوب قاچاق کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی طولارود و اسالم پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌ها، ۷ تن و ۲۲۱ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.
این مقام انتظامی از معرفی متهمان ۳۲ و ۵۳ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این کشفیات، ۱۹۰ میلیون ریال است.
سرهنگ رستمی در پایان با بیان اینکه محموله‌های چوب به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد از مردم خواست، چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *