13:46 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ادامه افتتاح طرح های برق رسانی در دهه مبارک فجر

رشت/کیمیای شمال – به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر پروژه نصب و راه اندازی ترانسفورماتور ۲۰۰ کاوا و احداث ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی و۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی در روستای کیژده بخش مرکزی شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح این پروژه که در روستای کیژده شهرستان رشت برگزار شد، حمید رضا امام پناهی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: افزایش خدمت رسانی به مردم با تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی میسر می شود.
وی افزود: نقش برق در زندگی انسانها  همانند عوامل حیاتی است و زندگی بدون این انرژی قابل تصور وممکن نیست و این امر نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه صنعت برق در حیات روزانه بشر است.
امام پناهی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در عرصه خدمت رسانی بیان داشت: با توجه به جمعیت بالای شهرستان رشت و پراکندگی آن در مناطق شهری و روستایی، خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به اهالی و ساکنین این شهرستان به بهترین شکل ممکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
همچنین محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با اعتباری معادل ۶٫۳ میلیارد ریال پروژه نصب و راه اندازه ترانسفورماتور ۲۰۰ کاوا و احداث ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی و۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی در روستای کیژده بخش مرکزی شهرستان رشت به اجرا در آمده است.
وی افزود: این پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تقویت شبکه و رفع ضعف برق مشترکین و ساکنین روستای کیژده شهرستان رشت انجام و به بهره برداری رسیده است.
گفتنی است مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت،مهندس محمد مهدی قاسمی مدیرامور توزیع برق ۳ رشت و جمعی از مسئولین محلی این روستا در آیین افتتاح این پروژه حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *