16:35 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

آمادگی رشت برای میزبانی از رخدادهای فرهنگی ملی و بین المللی

کیمیای شمال – سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک آغاز به کار تالار مرکزی رشت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها که با دیدگاه فرهنگ‌دوستانه دولت مردمی و استاندار محترم محقق شد، اظهار داشت: شهر رشت با دارا بودن مجموعه ارزشمندی مانند تالار مرکزی، آمادگی میزبانی شایسته رخدادهای فرهنگی در سطح ملی و بین المللی را داراست.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از فرمانداری شهرستان رشت، دکتر امام پناهی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف تالار مرکزی رشت که امروز (چهارشنبه) با همراهی ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم کرمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان انجام پذیرفت، اظهار داشت: آغاز به کار این مجموعه کمترین خدمت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها و پاسخی به ظرفیت های ارزشمند فرهنگی رشت و استان گیلان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در این مکان؛ تالار مرکزی رشت را خانه هنرمندان، فرهنگ‌دوستان و مردم فرهنگ پرور رشت دانست و گفت: پیشینه فرهنگی رشت به عنوان شهری پیشتاز در تمامی زمینه‌های فرهنگی، لزوم برخورداری از چنین مجموعه شایسته ای را ناگزیر نموده است.

دکتر امام پناهی با تاکید بر موقعیت گردشگری و فرهنگی استان گیلان اظهار داشت: با آغاز بکار مجموعه تالار مرکزی رشت، این شهرستان آمادگی برگزاری احسن گردهمایی ها، سمینارها و جشنواره های ملی و بین المللی را ‌دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *