02:41 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان در گیلان آغاز شد

کیمیای شمال – طی آیینی همزمان با توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در گیلان به مناسبت آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان در محل لشکر عملیاتی ۱۶ قدس استان پوشش همگانی بیمه‌ سلامت رایگان برای مناطق کم برخوردار در گیلان آغاز شد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان گیلان ؛ در این آیین استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم بیمه سلامت در بخشی از سخنان خود گفت: در بخش رفع محرومیت مردم عزیز گیلان با همکاری سازمان بیمه سلامت ،بسیج سازندگی و سپاه پاسداران افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند از امروز به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

دکتر عباسی افزود: بیمه سلامت با استفاده از طرح شهید سلیمانی برای تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد هر نوع بیمه درمانی وارد عمل شده است این حرکت بیمه سلامت در جهت رفع محرومیت زدایی است و همه افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد وپایگاه های محل سکونت خود می توانند نام نویسی کنند و از مزایای بیمه سلامت در مراجعات سرپایی و بستری برخودار شوند .

بر اساس این گزارش آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز طی سخنانی خدمت رسانی به مردم را مهم خواند و افزود :بیمه سلامت استان گیلان برای خد مت به اقشار آسیب پذیر با همراهی بسیج به کمک مردم آمده است و همه افراد فاقد بیمه درمانی می توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این آیین ضمن تقدیر از مردم خوب استان گیلان در همراهی وکمک مومنانه ومواسات وهمدلی ها با اشاره به کار خوب بیمه سلامت گیلان گفت: بیمه سلامت از تجربه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی استفاده و بسیج را درگیر اجرای طرح رایگان بیمه سلامت کرد.

عبدالله پور افزود: در استان گیلان ۲۰۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در حاشیه شهرها یا مناطق دور افتاده شناسایی شده‌اند که بسیج با مراجعه به منازل آنان را تحت پوشش قرار می‌دهد و در همین ارتباط افراد فاقد بیمه نیز می توانند به پایگاههای بسیج مراجعه کنند تا با همکاری بیمه سلامت گیلان در این استان فرد فاقد بیمه نداشته باشیم.

بر اساس این گزارش دکتر جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بیمه سلامت استان گیلان با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج سپاه پاسداران ، افراد فاقد بیمه ساکن در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار را شناسایی کرد.

وی افزود: افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی هستند به صورت رایگان بر اساس این طرح تحت پوشش قرار خواهند گرفت. وی اضافه کرد :تا پایان سال جاری جمعیت هدف تحت پوشش قرار خواهند گرفت واز مزایای آن استفاده خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *