12:30 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تضمین سلامت کودکان با واکسیناسیون به موقع

کیمیای شمال – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شروع واکسیناسیون کودکان ۵سال به بالا علیه کرونا گفت: با واکسیناسیون به موقع کودکان علیه ویروس کرونا سلامتی آنها را تضمین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه  علوم پزشکی گیلان( وب دا ) : دکتر انوش دهنادی مقدم –  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در خیز ششم کرونا، واکسیناسیون همگانی برای حفظ سلامت تمام آحاد جامعه ضروری است. اظهار داشت : با واکسینه شدن درصد قابل توجهی از بزرگسالان طی یک سال گذشته، کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در افراد بزرگسال را شاهد هستیم.

معاون درمان دانشگاه در ادامه با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون و درگیری کودکان به علت حضور در مکان های پرتردد، تصریح کرد :  با شروع واکسیناسیون کودکان ۵سال به بالا ،  مردم می بایست هر چه سریع تر نسبت به واکسیناسیون کودکان براساس موازین بهداشتی اقدام نمایند و در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با تمام توان حامی و در کنار مردم است.
وی در پایان از گیلانیان خواست تا با واکسیناسیون به موقع کودکان، ضمن تضمین سلامتی آنها از احتمال انتقال ویروس از کودکان به بزرگسالان جلوگیری نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *