11:32 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سرمایه گذاری بیش از ۶۰ میلیارد تومانی نزاجا در گیلان

کیمیای شمال – فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش، بخشی از ظرفیت خود را در راستای خدمات اجتماعی به کار گرفته، گفت: طی دو سال اخیر، نزاجا بیش از ۶۰ میلیارد تومان در گیلان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، سرهنگ خلبان ولی رحمانی- فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در سالن اجلاس شورای شهر لاهیجان با اشاره به فعالیت گسترده ایجاد امنیت نزاجا، اظهار کرد: ارتش، قطعا در ایجاد امنیت در کشور، درست عمل کرده است و بخشی از این خدمات نیزدر عرصه خدمات اجتماعی به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به خدمات نزاجا در بحران کرونا، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران مجموعا طی دو سال اخیر بیش از ۶۰ میلیارد تومان در گیلان سرمایه گذاری کرده است.

فرماند قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پنج طرح توسعه سلامت نیز در لاهیجان امروز به بهره برداری رسیده، گفت: همزمان با بهره برداری از این پروژه ها، طرح هایی محرومیت زدایی و سلامت محور در شهرستان فومن نیز به بهره برداری می رسد.

سرهنگ رحمانی همچنین از احداث بیمارستان ۲۸ تخت خوابی در لاهیجان، طرح راه سازی، آب رسانی و چندین طرح عام المنفعه سلامت دیگر در سراسر استان گیلان خبر داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *