15:28 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

افزایش ۸۰۰۰ پرونده مستمری در تامین اجتماعی گیلان

کیمیای شمال – ۱۰۳ هزار بازنشسته ، ۷ هزار ازکارافتاده و ۵۵ هزار بازمانده ، جامعه مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان را تشکیل داده و این ارقام به طور روزانه در حال افزایش است .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در ماههای سپری شده در سالجاری شاهد افزایش ۸۰۰۰ پرونده مستمری در سطح استان بوده ایم اظهار داشت : تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۴۱۴۷۴ پرونده مستمری در شعب ۲۸ گانه تامین اجتماعی فعال بود که این رقم در پایان دیماه امسال به ۱۴۹۳۸۹ فقره افزایش یافته و بیانگر رشد متوسط ماهانه ۸۰۰ پرونده میباشد .

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲۶۶۸ بازنشسته ، ۷۰۲۸ ازکارافتاده و ۳۹۶۹۳ بازمانده ترکیب پرونده های مستمری بگیران در پایان دی ماه را تشکیل داده است از پیش بینی رسیدن این تعداد به ۱۰۳ هزار نفر بازنشسته ، ۷ هزار ازکارافتاده و ۵۵ هزار نفر بازمانده در ۴۰ هزار پرونده این حوزه در پایان بهمن ماه خبر داده و افزود : با احتساب این ارقام میتوان اظهار داشت که شمار مستمری بگیران تحت پوشش در تامین اجتماعی گیلان از ۱۶۵ هزار نفر عبور نموده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه افزایش ۵۵۰۰ نفر بازنشسته و بیش از ۳۰۰۰ پرونده مستمری بازماندگان در سالجاری به ترتیب بیانگر رشدی معادل ۵/۶ و ۸/۴ درصد در این بخشها میباشد اظهار داشت این درحالی است که استان گیلان با نسبت پشتیبانی ۳/۱ دارای پائین ترین میزان نسبت بیمه شدگان به مستمری بگیران در کشور است .

شایان ذکر است در حال حاضر ماهانه ۶۵۰ میلیارد تومان انواع مستمری در استان گیلان پرداخت میشود و عیدی این قشر از مخاطبان نیز در هفته جاری پرداخت گردیده است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *