23:12 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در نشست خبری ویژه اختتامیه دومین جشنواره حبیب ؛
    هدف جشنواره استانی حبیب، ساماندهی جهاد تبیین بین تشکل های دینی و رسانه ای

در نشست خبری ویژه اختتامیه دومین جشنواره حبیب ؛
هدف جشنواره استانی حبیب، ساماندهی جهاد تبیین بین تشکل های دینی و رسانه ای

اختصاصی/ کیمیای شمال – مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ابتدا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت : امروزه و در دوره آخرالزمان جبهه حق در مبارزه و مواجهه با جبهه باطل حتما باید جهاد تبیین را جدی بگیرد .

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر تبلیغات اسلامی گیلان افزود: دستگاه‌های دجال صفت رسانه‌ای جبهه باطل و صهیونیست و نظام سلطه برای یاس آفرینی و ناامید کردن مردم ایران و امت اسلامی، سامانه رسانه‌ای گسترده، پیچیده و قدرتمندی را برای خاموش کردن ندای حق خواهی بشری و جلوگیری از ظهور حکومت جهانی امام عصر فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش ضرورت حرکت‌های رسانه‌ای و ساماندهی جبهه رسانه‌ای اهل ایمان بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در لبیک گویی به ندای رهبری در نیمه شعبان دو سال گذشته جشنواره تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی را کلید زد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جشنواره «حبیب» در سال گذشته با حضور ۱۳۷ تشکل مردمی دینی و آثار ارسالی در محورهای اربعین، محرم و صفر، مواسات و مواجهه با ویروس کرونا برگزار شد، ادامه داد: دومین دوره این جشنواره امسال با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره حبیب در تالار مرکزی رشت، گفت: در اختتامیه این جشنواره سخنرانان مراسم نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان و بخصوص از مهمان ویژه آقای حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان که از علمداران جهاد تبیینی در فضای رسانه‌ای است، بهره مند خواهیم شد.

ارسال ۵۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای حبیب

وی تصریح کرد:  تاکنون مجموعاً ۵۱۲ اثر از سوی ۱۷۵ تشکل و مجموعه دینی به دبیرخانه جشنواره حبیب ارسال شده است، که  نسبت به سال گذشته رشد حدود ۳۰ درصدی دارد.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: در موضوع جمعیت فرزند آوری و خانواده، علاوه بر تشکل‌های دینی، ۳۴ نفر از عناصر و فعالان رسانه‌ای و هنری استان نیز آثاری در حوزه جمعیت و خانواده به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با اشاره به محورهای اصلی جشنواره «حبیب»، عنوان کرد: تعظیم شعائر، خدمات اجتماعی، تولید آثار با موضوع جمعیت و خانواده، مسجد و امام محله است.

وی با بیان اینکه پس از داوری از هر محور سه برگزیده معرفی خواهد شد، اظهار داشت: در سه محور نخست به نفر اول ۶ میلیون تومان، برگزیده دوم چهار میلیون و نفر سوم سه میلیون تومان اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تاکید کرد: جشنواره استانی حبیب سامان دهنده جهاد تبیینی در بین تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای استان است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *