09:09 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • با حکم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران :
    سُکان مدیریت صنایع کوچک و متوسط گیلان به مدیر جدید واگذار شد

با حکم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران :
سُکان مدیریت صنایع کوچک و متوسط گیلان به مدیر جدید واگذار شد

کیمیای شمال – با حکم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مهدی محبوبی حسن کیاده به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان منصوب شد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ؛ آیین تودیع فریبزر سعیدی کیا و معارفه مهدی محبوبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی گیلان هم زمان با تودیع و معارفه مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت گیلان با حضور شهاب جنابی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صمت و جمع کثیری از فعالان عرصه تولید و تجارت، تشکل های بخش خصوصی در سالن همایش های بانک ملی در رشت برگزار شد.

از قصور در دوران مدیریتی ام پوزش می طلبم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در آیین معارفه مدیرعامل جدید این شرکت با قدردانی ویژه از همراهی دکتر فرهاد دلق پوش مدیرکل سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در پیشبرد اهداف حمایت از تولید و تجارت گفت: دوران بسیار خوبی را در کنار بزرگان این عرصه سپری نمودیم.

فریبرز سعیدی کیا افزود: در مدت ۱۵ ماهه مسئولیتی اش رشد زیر ساخت ها در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان از ۳۶ درصد به ۶۵ درصد رسیده است همچنین در بخش احیای واحدهای صنعتی راکد توانستیم ۵۴ واحد در حوزه شهرک های صنعتی که در وضعیت راکد بسر می بردند را به چرخه تولید برگردانیم.

یکی از برنامه‌های جدی شرکت شهرک های صنعتی را شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی برشمرد و افزود: فعال‌سازی واحدهای راکد از طریق رفع مشکلات آنها با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت جدی باید دنبال شد و امیدواریم این تلاش ها با همت مدیران جدید استمرار یابد.

سعیدی کیا خواستار بهره‌گیری از توان‌بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای توانمندسازی ظرفیت‌های موجود از طریق آموزش و توانمندسازی واحدهای صنعتی، تورهای صنعتی، صادرات و برقراری و تعامل با دانشگاه‌ها شد.

وی در خاتمه با ابراز ارادت به ارزش های والای ۳۰ شهید مدافع حرم و ۸ هزار شهید دفاع مقدس در گیلان تصریح کرد: چنانچه قصوری در دوره مدیریتی بنده بوده از تمامی عزیزان و صنعتگران ارجمند پوزش می طلبم.

حمایت از صنایع کوچک و متوسط باید با دقت و حساسیت دنبال شود

مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سپردن مسئولیت جدید گفت: تلاش‌ها و زحمات زیادی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال‌های قبل برای تأمین زیرساخت ها و استقرار صنایع انجام شده است و این تلاش‌ها و زحمات را نمی‌توان نادیده گرفت زیرا شالوده ی صنعت، تولید، اشتغال و معیشت محسوب می شوند از این رو باید با دقت و حساسیت بیشتر از آن ها حمایت و صیانت شود.

مهدی محبوبی که پیش از این سرپرستی معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان را عهده دار بود، خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع ولی‌نعمت ما هستند و همه هم‌وغم ما باید تکریم و حمایت از آنان باشد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود با تعامل بخش خصوصی و دستگاه‌های دخیل در امر صنعت، آنچه که مطالبه به حق صنعتگران و فعالان اقتصادی استان است را ادا کنیم.

حفظ امانت اقتصاد و تولید استان به همت والای فعالان بخش خصوصی میسر شد

مدیرکل سابق صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با ابراز ارادت به جامعه بزرگ نخبگان تولید و تجارت گیلان گفت: وزارت صمت یکی از مهم ترین وزارتخانه های کشور با نقش آفرینی در تولید، تجارت، اقتصاد و معیشت مردم است.

فرهاد دلق پوش گفت: سازمان صمت به عنوان نماینده وزارت متبوع با تمام ظرفیت ها و اختیارات پیگیر مطالبات بحق تولیدکنندگان و سربازان جبهه اقتصادی کشور است و بنده ضمن قدردانی از لطف و تفقد مدیران ارجمند بخش خصوصی و تشکل های بخش خصوصی، از تمامی عزیزانی که تعامل ارزشمند با حوزه تولید و تجارت داشته اند، قدردانی می کنم.

وی افزود: با همدلی همه عزیزان از تمام ظرفیت ها برای رشد تولید و تجارت گیلان استفاده کردیم و علیرغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی داخلی و خارجی در کارگروه پایش توسعه صادرات غیر نفتی، میزکالایی، شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت و سایر کمیسیون های تخصصی پیگیر مطالبات فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده ایم.

وی تشکیل کلینیک های تخصصی، احیای واحدهای راکد را از جمله تلاش های ارزنده شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان عنوان کرد و افزود: دستاوردهای شرکت شهرکهای صنعتی گیلان جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی از میزان ۱۱۴ میلیون دلار در سال ۹۶ به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسیده ایم و این موفقیت میسر نمی شد مگر به همت بخش خصوصی.

دلق پوش همچنین تصریح کرد: حمایت از تولید بومی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های ساخت داخل، کسب رتبه برتر کشوری طی سه سال متوالی در حوزه آموزش و پژوهش، حمایت از صنایع دانش بنیان، بسترسازی برای رشد سرمایه گذاری در سطح استان بخشی از دستاوردهای سازمان صمت در دوره تصدی وی در گیلان بوده است.

وی با قدردانی از تشکل های بخش خصوصی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ منزلت تولید و تجارت و حفظ این امانت بزرگ با لطف و مساعدت تک تک مدیران بخش خصوصی، تولیدکنندگان حوزه صنعت و معدن، بخش اصناف و بازار، تجار و بازرگانان بدست آمده است.

تمامی دستاوردهای موفق استان مرهون زحمات بخش خصوصی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های تولید و تجارت در گیلان گفت: مجموعه ها و ظرفیت های بزرگی در حوزه تولید و تجارت در گیلان وجود دارد و باید بگویم تمامی دستاوردهای موفق استان مرهون زحمات بخش خصوصی است.

آرش فرزام صفت تصریح کرد: همگرایی بسیار خوبی بین بخش خصوصی و دولت وجود دارد و امیدواریم این همدلی ها همچنان ادامه یابد و شاهد دستاوردهای بزرگ اقتصادی و تولیدی در گیلان باشیم.

وی با اشاره به دوستی بیش از ۲۰ ساله اش با فرهاد دلق پوش گفت: ایشان یکی از بهترین مدیران با اخلاق بودند که امروز به مقام بازنشستگی نائل شده اند و البته امیدواریم از توانمندی های ایشان بعنوان یک متخصص پاکدست در جایگاه های دیگر استفاده بهینه شود.

فرزام صفت همچنین از تلاش های ارزنده فریبرز سعیدی کیا در سمت مدیرعاملی پیشین شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان قدردانی کرد و افزود: زیرساخت‌ها و ریل گذاری های لازم برای توسعه شهرکهای صنعتی به همت ایشان در استان آماده شده است و امیدواریم با روی کار آمدن معدی محبوبی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت شاهد رشد روزافزون موفقیت های صنایع کوچک و متوسط در سطح استان باشیم.

من یک فرد عملیاتی هستم و از امروز کار را با همت همکارانم با قوت آغاز می کنم

مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این آیین ضمن ابراز خرسندی از همدلی و هم افزایی موجود بین فعالان بخش خصوصی و مدیرکل پیشین صنعت، معدن و تجارت گفت: این فضای همدلی نشانگر یکدلی و همسویی تمام ظرفیت ها، تلاش ها و اهداف مشترک بین فعالان این عرصه است.

تیمور پورحیدری با تاکید بر شناخت کامل نیازهای تولید و تجارت در گیلان گفت: من یک فرد عملیاتی هستم و از امروز کار را با همت همکارانم با قوت آغاز میکنم و از لحظه ای برای خدمت به سربازان جبهه اقتصادی گیلان دریغ نمی کنم.

پورحیدری تصریح کرد: ان شالله از همه ظرفیت های موجود برای رشد اقتصادی گیلان و بهبود شرایط بهره مند خواهیم شد.

این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات فرهاد دلق پوش و فریبرز سعیدی کیا و اعطای احکام به تیمور پورحیدری و مهدی محبوبی به عنوان مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به پایان رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *