08:31 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان :
    انقلاب ما ، نظام ما و اعتقادات ما ریشه در عاشورا و فرهنگ شهادت دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان :
انقلاب ما ، نظام ما و اعتقادات ما ریشه در عاشورا و فرهنگ شهادت دارد

کیمیای شمال – آئین معنوی گرامیداشت روز شهداء به همت پایگاه بسیج شهید فیاض بخش اداره کل تامین اجتماعی گیلان و با حضور جمعی از مسئولین و مقامات و همکاران فرزند شهید برگزار گردید .

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، این آئین معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ، دکتر امام پناهی فرماندار شهرستان رشت ، سرهنگ حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، سرهنگ رنجبر مسئول بسیج ادارات و کارمندان ، جمعی از مسئولین بنیاد شهید ، نماینده ایثارگران و مدیرکل و جمعی از همکاران بسیجی و فرزندان شهید شاغل در تامین اجتماعی گیلان برگزار شد ،

حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این آئین معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان طی سخنانی اظهار داشت : بهترین راه مبارزه با شیطان به معنی وسیع کلمه ، خدمت به مردم است و اگر کار برای رضای خدا باشد آنکس که باید ثبت و ضبطش میکند و اجرش را هم میدهد .

ایشان بهترین راه بندگی را خدمت به مردم بیان داشته و افزود : بعد از مسئله توحید ، نزد خداوند هیچ چیز مهمتر از بندگان نیست حتی اهمیت احترام به پدر و مادر نیز نهفته در جایگاه بندگان است .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اذعان داشت در سازمانی همچون تامین اجتماعی شما با اقشاری سرکار دارید که رفع گرفتاری آنها بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظام و انقلاب ما ریشه در عاشورا و فرهنگ شهادت دارد و این شعار نیست و جزء اعتقادات ماست خاطر نشان ساخت : در عاشورا چند ویژگی خاص وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه نمود .

ایشان افزود : جنبه معنوی کربلا به ما این درس را میدهد که برای حفظ معنویت باید مسیر خود را از ظلم و ظالم جدا کنیم و بیاموزیم که در فرهنگ عاشورایی هم باید بندگی و هم اطاعت کرد .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نمیتوان فقط با ذکر خالی به خدا رسید ، رعایت حق مردم را مسیر اصلی برای رسیدن به رضایت پروردگار برشمرد و اظهار داشت با مردم به صداقت رفتار کردن عین دین است و در واقع دین یعنی صداقت .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی همچنین اذعان داشت شهداء از زندگی و لذتهای آن گذشتند تا ما در مسیر درست زندگی گام برداریم .

در پایان این آئین با حضور مسئولین حاضر در برنامه از فرزندان شهدای شاغل و جمعی از همکاران بسیجی تجلیل به عمل آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *