08:22 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • پیام تبریک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱

پیام تبریک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱

کیمیای شمال – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به مناسبت فرارسیدن عید سعید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، متن پیام علی رسولیان به مناسبت فرارسیدن عید سعید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ به این شرح است:
به نام صانع هستی بخش
“بهار” فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. “بهار” یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. وقتی نگاه “بهار” بر دیوار دل و جان‌مان می‌تابد، از تدبیر کننده شب و روز و بی‌همتای هستی ‌بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال‌ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می‌کنیم.
“بهار” پیوندی دوباره با سرآغاز حیات و جوشش است. دگربار زندگی و بالندگی؛ و این خود تلنگری است در آغاز هر سال، برای حرکتی دوباره در مسیر کمال؛ نمادی است برای تغییر از انفعال به تکاپو؛ جلوه‌ای از سرسبزی بیرونی‌ست که نشاط و سرزندگی درونی را درپی خواهد داشت.
سال ۱۴۰۱ و قرن پانزدهم هجری شمسی را درحالی آغاز می‌کنیم که در سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” مزین شده بود، به یاری خداوند متعال و همت و تلاش همکاران صدیق و زحمتکش سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سراسر کشور، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در تأمین زیرساخت‌های بخش صنعت و حمایت از صنایع کوچک و متوسط در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده‌ایم و امید که به مدد حضرت حق در سال جدید نیز که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به‌عنوان سال “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، این مسیر متعالی با سرعتی بیش از پیش تداوم یابد و موجبات رضایتمندی سرمایه ‌گذاران، صنعتگران، تولید کنندگان و جهادگران اقتصادی را فراهم آورد که رضایت پروردگار در رضایت خلق است.
اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم در آستانه نوروز و سال جدید از حمایت‌ها و رهنمودهای وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، همکاری‌های بی شائبه معاونان و مدیران محترم وزارت متبوع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، احساس مسئولیت و تلاش‌های دلسوزانه صنعتگران و تولید کنندگان ارجمند و زحمات صادقانه و ارزشمند یکایک همکاران عزیز در مسیر تحقق اهداف سازمانی صمیمانه قدردانی نموده و از ایزد منان سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده‌های بزرگوارتان، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت نمایم.
سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۶ شهرک و ۳۲۶ ناحیه صنعتی و چهار منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری، ۸۱ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۷ شهرک فناوری، ۳۸ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۹۶ هزار و ۸۴۱ قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از ۴۸ هزار و ۵۳۵ واحد صنعتی و سه هزار و ۱۸۲ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۶۱ هزار و ۹۱۰ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *