16:34 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

نظارت ویژه بر داروخانه های استان گیلان در ایام نوروز

کیمیای شمال – نظارت ویژه بر داروخانه های استان گیلان در تعطیلات نوروزی از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ در چهارمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۱، دکتر مریم شاهرخی- مدیر اداره نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو گیلان از نظارت ویژه بر داروخانه های استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار نمود: در بازدید از داروخانه های استان، حضور مسوول فنی، اصالت دارو، ثبت نسخ الکترونیکی، کمبود های دارویی، تاریخ تولید و انقضاء داروها، رعایت پروتکل های بهداشتی، داروهای بیماران خاص، داروها و مکمل های مجاز مورد بررسی قرار گرفته است.
دکتر شاهرخی با تاکید بر ضرورت حضور مسوول فنی در ساعات ارایه خدمات دارویی، افزود: فعالیت داروخانه ها در زمان ارایه خدمات دارویی بدون حضور مسوول فنی، تخلف بوده و به کمیسیون ماده ۲۰ معرفی می شوند.
دکتر شاهرخی در پایان گفت: در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز تمامی داروخانه های استان توسط تیم های بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه بازرسی می شوند و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *