04:30 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان :
    ایجاد نگاه نو ، متفاوت و اعتماد سازی گامی بلند برای شکل گیری تحول در سازمان است

مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان :
ایجاد نگاه نو ، متفاوت و اعتماد سازی گامی بلند برای شکل گیری تحول در سازمان است

کیمیای شمال  – در آغازین روزهای کاری سال جدید ، مسئولین کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان با مدیرکل استان دیدار نمودند .

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی محمدی مسئول کارگزاری رسمی شعبه یک رشت و نماینده کارگزاری های استان و عضو انجمن کارگزاران رسمی کشور در این دیدار با تبریک سال نو ، ضمن قدردانی از درک عمیق و حمایت های خوب مدیرکل استان ، با اشاره به طرحهای بزرگ سازمانی و نقش کارگزاری ها ، اظهار داشت : ما به عنوان یک سازمان اجتماعی باید از منظر آثار اجتماعی برخی بازخوردها و رفتارهای مشتریان در قبال افزایش نرخهای حق بیمه و تعرفه های آزاد ارائه خدمات را بررسی نمائیم .

وی با بیان اینکه بر اساس تحلیل ها و محاسبات انجام شده ، هزینه های سازمان در طرح خدمات غیرحضوری ۳۰۷۰ به کارگزاری ها تنها ۷ درصد پرداختی به این مجموعه را در برمیگیرد بر ضرورت اصلاحات و بازنگری در تعرفه های تعیین شده در کلان کشوری تاکید و خواستار حمایت استان برای پایداری و تقویت بیشتر کارگزاری ها گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی ، اذعان داشت : تجربه نشان داده است که هر زمان شعب تامین اجتماعی از ظرفیت و پتانسیل کارگزاری ها بهره برده اند برای هر دو مجموعه سودبخش بوده و سبب ایجاد رضایت در مخاطبین گردیده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش امیدواری در جامعه و تحولات اقتصادی شکل گرفته ، افزود : سازمان تامین اجتماعی متاثر از شرایط اقتصادی جامعه بوده و نمیتوانیم آثار آن را نادیده بگیریم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر خصلتهایی همچون تعصب ، درک و شناخت عمیق و تعلق سازمانی مسئولین کارگزاری ها که بسیاری از آنها حق استادی و پیشکسوتی در این مجموعه دارند اظهار داشت این استان ثابت نمود که کارگزاری ها مانعی برای اجرای طرح ۳۰۷۰ نبوده و به عنوان یک جزء از ارکان سازمانی در جریان امور بمنزله یک بازو و وزنه قدتمند برای سیستم محسوب میگردند

علی حسین نژاد ایجاد نگاه متفاوت و اعتمادسازی را گامی اساسی و بلند برای شکل گیری هر تحول و تغییر برشمرده و اذعان داشت تغییرات از پائین اتفاق می افتند و معتقدم باید دنبال طرحهای نو و برنامه های ابتکاری برای تحول بود و در این راستا بهترین مسیر نزدیک نمودن نگاهها و درک متقابل شرایط است .

در پایان این نشست بر تقویت تعاملات و همکاری های مشترک تاکید و سالی پر از تحولات خوب برای خانواده بزرگ تامین اجتماعی گیلان آرزو گردید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *