21:31 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در نشست معاون فرهنگی و دانشجویی با مدیر حراست دانشگاه مطرح شد ؛
    کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار حساس است/ لزوم توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و نیازهای دانشجویان

در نشست معاون فرهنگی و دانشجویی با مدیر حراست دانشگاه مطرح شد ؛
کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار حساس است/ لزوم توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و نیازهای دانشجویان

کیمیای شمال – نشست معاون فرهنگی و دانشجویی با مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آغاز حضوری شدن کلاسهای دانشجویان با بررسی وضعیت اسکان دانشجویان و لزوم مباحث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در نشست  با دکتر موسوی مدیر حراست دانشگاه  که در دفتر معاونت فرهنگی  و دانشجویی برگزار شد،گفت: کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار حساس است و در این بخش باید همیشه آگاه و هوشیار عمل کنیم و جای کمترین قصوری وجود ندارد.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در شرایط همه گیری ویروس منحوس کرونا  پس از سه دهه توانسته ایم با خریداری دو خوابگاه دانشجویی  با ظرفیت بالغ بر ۵۵۰نفر ، سرانه اسکان دانشجویان را از ۱۱/۸ به ۱۳/۴۸ متر مربع ارتقا دهیم .
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  با اشاره به فعالیت های فرهنگی و جهادی دانشجویان در زمان شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه از آغازین روزهای همه گیری این ویروس با فراهم نمودن بسته های فرهنگی  و با مشارکت در کارهای خیرخواهانه و فعالیت های جهادی به ویژه در اجرای طرح واکسیناسیون و فعالیت در سامانه ۴۴۰۱ ، نقش به سزایی در تسریع امر واکسیناسیون و کسب رتبه برتر استان ایفا کردند .
دکتر موسوی مدیر حراست دانشگاه نیز ضمن تبریک سال نو با اشاره به  نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی» گفت: انتخاب این شعار، نشان دهنده توجه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد و معیشت مردم است و با توجه به شعار سال ، مسوولیت بزرگی در دانشگاه ها بر دوش مسوولین قرار داده شده است .
وی با اشاره به حضوری شدن کلاس های آموزشی در دانشگاه و لزوم توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و نیازهای دانشجویان  گفت:  قطعا حفظ سلامت و امنیت آینده سازان این سرزمین نیز از الویت های ما است و ما برای کوتاه نمودن دست دشمنان و از میان برداشتن توطئه های آنان تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *