23:28 - April 28, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ملوان با شکست استقلال خوزستان صدرنشینی خود را تثبیت کرد

کیمیای شمال – تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور، برابر استقلال خوزستان به برتری رسید تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان سه‌شنبه شب در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوانان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به روند صدرنشینی خود ادامه دهند.

در نیمه اول این دیدار تیم ملوان برتر از حریف خود ظاهر شد و بیشتر کنترل بازی را دراختیار داشت تا اینکه در دقیقه ۴۰ میلاد شعبانلو بازیکن این تیم از فاصله حدود ۲۵ متری با یک ضربه زیبا و محکم گل تیم ملوان را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین تک گل به سود تیم میزبان خاتمه یابد.

در ابتدای نیمه دوم نیز تیم ملوان فرصت گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده ببرندو در ادامه این مسابقه، تیم استقلال خوزستان بر بازی تسلط بیشتری یافت و برای جبران گل خورده ، دست به هجوم زد و چند فرصت مناسب نیز به دست آورد اما این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را ، سیدمهدی مرجان زاده با کمکهای جعفر مهاجر و مسلم فاضلی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، حمید کاظمی و محمدصادق بارانی از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملون در این دیدار با ترکیب رضا حیدری ، سعید کریمی ، محسن انبساطی، حمید کاظمی، ارسلان تفضلی ، مهدی مومنی ، پدرام قاضی پور، عبدالعظیم گوک ، محمدرضا پورمحمد ، میلاد شعبانلو و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.

همچنین تیم استقلال خوزستان با ترکیب وحید شیخ ویسی، علی هلیچی، امیرحسین موسی زاده ، فرشاد جان‌فزا، علی کیانی فر، علی حمودی، رضا مراونی، مجتبی لطفی، حسین مددی، علیرضا ارجمندیان ، پیمان نامور و با سرمربیگری داود مهابادی رو در روی ملوان قرار گرفت.

با توجه به نتایج سایر دیدارها و تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم ملوان با این پیروزی و کسب ۵۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم استقلال خوزستان نیز با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند که در نهایت تیمهای اول و دوم این مسابقات به رقابتهای لیگ برتر صعود می‌کنند.

* حاشیه‌های بازی ملوان و استقلال خوزستان*

با توجه به اجازه حضور تماشاگران در رقابتهای فوتبال کشور، در دیدار تیمهای ملوان و استقلال خوزستان نیز طرفداران ملوان در ورزشگاه حضور یافتند و حدود چهار هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

همچنین با مرمت و بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی که به ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران تغییر نام یافت، تماشاگران توانستند از سکوهای روبروی ورزشگاه نیز سود برده و سکوهای روبروی ورزشگاه مملو از طرفداران ملوان شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران، یکی از مهمانان ویژه این دیدار بود و با حضور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، از نزدیک نظاره‌گر بازی تیمهای ملوان و استقلال خوزستان بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *