11:36 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

قدس به سنگر مبارزه مظلومان در برابر مستکبران تبدیل شده است

کیمیای شمال – مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از قدس شریف به عنوان حریم امن الهی یاد کرد و ادامه داد: قدس به سنگر مبارزه مظلومان در برابر مستکبران تبدیل شده و هر مسلمان آزاده ای بر خود واجب می داند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایسنا ؛ سرهنگ حسن حبیبی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر حتمی بودن آزادی فلسطین، اظهار کرد: روز قدس میراث گرانسنگ بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نشانه عمق دوراندیشی و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی روز قدس را بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان دانست و افزود: روز قدس نماد جاودانه مبارزه همیشگی حق‌جویان در مقابل متجاوزان به حقوق و کرامت انسان هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان روز قدس را روز برائت از استکبار و صهیونیسم جهانی و اعلام انزجار و نفرت از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامیان خبیث او همچون آمریکا و انگلیس جنایتکار دانست و عنوان کرد: صهیونیست‌های متجاوز و حامیان خائن‌شان بدانند که قدس جزو لاینفک فلسطین است و تمامی سرزمین‌های اشغالی باید از چنگال متجاوزان آزاد شود.

حبیبی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مختص به جهان اسلام ندانست و یادآور شد: آزادی‌خواهان جهان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ندای لبیک سر داده‌اند و در اقصی نقاط دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.

وی از قدس شریف به عنوان حریم امن الهی یاد کرد و ادامه داد: قدس به سنگر مبارزه مظلومان در برابر مستکبران تبدیل شده و هر مسلمان آزاده ای بر خود واجب می داند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان روز قدس را روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین دانست و اضافه کرد: در روز قدس امسال امت های اسلامی و جهانیان با توجه به جنایات همیشگی و نقض قوانین بین المللی رژیم غاصب قدس در اشغال و نسل کشی، حضوری گسترده تر و پرشورتر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس همگام با آحاد ملت ایران اسلامی و مردم فهیم و بصیر گیلان با حضور در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌های ایثار و مقاومت، بارزترین شکل تعهد را به نمایش خواهند گذاشت، گفت: این حضور از یک طرف چهره کریه غاصبان قدس را در مقابل مظلومیت ملت فلسطین آشکار می سازد و از طرف دیگر تقویت محور مقاومت امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *