22:49 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

کیمیای شمال – فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی با ارسال پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
 متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اهل ایمان پس از یک ماه تلاش در تصفیه روح و جان و ترک گناه، عید وصال حق را جشن گرفته و یکصدا با ذکر “العفو”، در آخر ماه میهمانی خداوند از درگاه الهی تقاضا می‌کنند که “رَبَّنَا آتِنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً”.
عید فطر، یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که مسلمانان جهان در پایان ماه پر فضیلت رمضان با امید به بخشش خداوند و شادمان از پاک شدن خطاهای یکساله با خود عهد می بندند تا پاسدار دستاوردهای اخلاقی به دست آمده باشند.
بی‌شک نقش اجتماع روز عید فطر در حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی جامعه و رفع آلودگی های رفتاری نقشی ممتاز بوده و آغازی نو در زندگی معنوی مسلمانان است.
 اینجانب با تبریک فرا رسیدن عید فطر به تمامی برادران و خواهران ارجمند؛ امیدوارم که پس از یک ماه روزه‌داری و جهاد با نفس، از جمله بهره مندان حقیقی این ماه پربرکت باشند و این کلام پیامبر رحمت(ص) را از درگاه خداوند مسئلت داریم که “اللّهُمَّ لا تَجعَلهُ آخِرَ العَهدِ مِن صِیامِنا إیّاهُ ، فَإِن جَعَلتَهُ فَاجعَلنی مَرحوماً ، ولا تَجعَلنی مَحروماً “(بار خدایا! این را آخرین دوران روزه‌دارى ما در آن قرار مده و اگر قرار دهى پس مرا بخشیده شده و رحمت شده بگردان و محرومم قرار مده.).
حمید رضا امام پناهی _ فرماندار شهرستان رشت
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *