03:33 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت هفته ملی سلامت

کیمیای شمال – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن هفته ملی سلامت را به تلاشگران حوزه بهداشت و درمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا) متن پیام رییس  دانشگاه  به شرح زیر است:

نامگذاری یک روز در سال به عنوان روز جهانی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی  و  انتخاب یک هفته در  کشور ایران به عنوان هفته سلامت، نشانگر اهمیت حوزه سلامت  و  فرصتی مناسب برای آگاهی بخشی  به مردم، ارتقای سواد رسانه ای و ارایه دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان  است.
شعار امسال سازمان جهانی بهداشت، تحت عنوان ،” سلامت ما، سلامت سیاره ما”  بر سلامت محیط زیست تاکید دارد زیرا سلامت مردم وابسته به پاکیزگی محیط پیرامون است و  بی توجهی به  این امر، می تواند به فجایع  زیست محیطی  و به خطر افتادن  سلامت انسانها بیانجامد. بنابراین همدلی و مشارکت جدی تمامی سیاستگذاران و  مسوولان دستگاههای اجرایی جهت ارایه راهکارهای مناسب، امری ضروری است.
خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات چشمگیری در زمینه بهداشت و درمان در کشور صورت گرفت که نشان  دهنده  دغدغه مسوولان نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب جهت تامین و حفظ سلامت مردم است.
هفته سلامت همچنین فرصتی مغتنم برای قدردانی از مجاهدتها و رشادت های تلاشگران حوزه بهداشت و درمان  است که برای پیشگیری  و درمان بیماریها بویژه در ایام بحران کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون  از هیچ کوششی دریغ نکردند و در این راه، تعدادی از این عزیزان به خیل شهدا پیوستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ، از تمامی فعالان بهداشت و درمان به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان که در بحران کرونا  و اجرای طرح واکسیناسیون خوش درخشیدند، قدردانی نموده،  از درگاه باریتعالی، سلامتی، توفیق و بهروزی برای همگان  مسالت دارم.
دکتر ارسلان سالاری
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *