14:34 - April 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • بازدید رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه ستاد ملی کرونا از حوزه های بهداشتی و درمانی گیلان

بازدید رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه ستاد ملی کرونا از حوزه های بهداشتی و درمانی گیلان

کیمیای شمال – دکتر سوری، رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه ستاد ملی کرونا در جریان سفر به گیلان از چندین حوزه بهداشتی و درمانی استان بازدید کرد و فرایند ارائه خدمات، کنترل بیماری و واکسیناسیون را موردبررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر حمید سوری، رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، امروز پس از ورود به استان گیلان،  از چند  حوزه بهداشتی و درمانی گیلان بازدید کرد.

دکتر سوری در بدو ورود به گیلان ابتدا همراه با دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وارد سایت دانشگاهی لاکان رشت شد و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی آن را مورد ارزیابی قرار داد.
مرکز پدافند غیرعامل سایت دانشگاهی لاکان رشت(سوله بحران) نخستین بخشی بود که رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری ستاد ملی کرونا به همراه رئیس دانشگاه در آن حضور یافت و احداث فضای دو هزار مترمربعی در آن را  برای پذیرش بیماران به‌ویژه در بحران‌هایی نظیر کرونا مؤثر و  مثمر ثمر توصیف کرد.
در ادامه این سفر، زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان شفت و مرکز نمونه‌گیری کووید-۱۹ روستایی و شهری شماره یک  این شهر، دیگر  حوزه  بهداشتی در استان بود که از سوی دکتر سوری، مورد بازدید قرار گرفت.
رئیس کارگروه بهداشت و پیشگیری ستاد ملی کرونا  با حضور در مرکز بهداشت شهری و روستایی شماره یک شهرستان شفت، میزان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان، آمار بستری و فوتی‌ها، خدمات ارائه‌شده به بیماران و همچنین راهکارهای کنترل و مدیریت بیماری کرونا در شفت را مورد ارزیابی قرار داد.
شهرستان فومن و حضور در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)،  مرکز کووید-۱۹ شهری واقع در محوطه کلینیک ویژه و تخصصی شهرستان و همچنین مرکز شبانه‌روزی شهر ماکلوان از دیگر مراکزی بودند که توسط رئیس کمیته بهداشت و پیشگیری ستاد ملی کرونا مورد بازدید قرار گرفت.
دکتر سوری در جریان بازدید از این حوزه ها ضمن گفت‌وگو با کادر بهداشتی و همچنین درمانی، روند پذیرش بیمار، ارائه خدمات، کنترل بیماری، واکسیناسیون کرونا و همچنین عملیات پاسخ به هنگام به بحران شیوع نقطه‌ای کرونا در مناطق مختلف شهرستان را نیز موردبررسی و پایش قرار داد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *