10:41 - April 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برگزاری مانور تشدید نظارت بر قیمت ها در گیلان

کیمیای شمال – مانور تشدید نظارت و بازرسی از زنجیره تامین تا مصرف با هدف نظارت هوشمند بر بازار ظهر امروز سه‌شنبه با حضور استاندار گیلان در رشت برگزار شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان روز سه شنبه در حاشیه این مانور به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای تحول و حذف یارانه ها و طرح دولت از اطمینان بخشی درباره فراوانی کالا های مورد نیاز و پر مصرف مردم این مانور برگزار می شود .

تیمور پور حیدری افزود: برای جلوگیری از التهابات بازار و سوء استفاده احتمالی این مانور در مرکز استان از دو روز قبل آغاز شده است و تا پنجشنبه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این مانور در قالب ۲۳۰ تیم سه نفره با مشارکت دستگاههای صمت، جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و تعزیرات  برگزار می شود.

پور حیدری با بیان اینکه کمبود کالایی در عرضه کالاهای حساس و  پر مصرف نخواهیم داشت،اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف اعم از گران‌فروشی ، کم فروشی و احتکار با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از برطرف شدن مشکل روغن خبر داد و گفت: از چند روز آینده دیگر هیچ مشکلی در زمینه کمبود روغن نخواهیم داشت و اکنون هم روغن به میزان کافی در حال عرضه شدن است.

در این مانور استاندار گیلان از میز خدمت واحد رسیدگی به شکایات سامانه ۱۲۴ ، اتاق اصناف و ۲ فروشگاه زنجیره ای بازدید کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *