13:56 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دکتر زارعیان خبر داد :
واگذاری ۱۰۰ هزار پورت ADSL در تمامی مناطق

به گزارش کیمیای شمال به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در نشست هم اندیشی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران استانهای سراسر کشور برگزار شد دکتر زارعیان و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جدی ما در سال جاری واگذاری ADSL به صورت بیت استریم است افزود: برای مناطقی که عملکرد خوبی در زمینه این واگذاری ها داشته باشند طرح تشویقی در نظر گرفته شده است . امیدواریم که این ۱۰۰ هزار پورت زودتر از موعد مقرر به نتیجه برسد و ما بتوانیم تعداد پورت را بالا ببریم .

او با بیان اینکه مصوبه بیت استریم از سال ۱۳۹۶ تصویب شد و به دلایل مختلف از جمله مشکلاتی در قرارداد و در خود مصوبه موجب طولانی شدن اجرای آن شد گفت : در بحث واگذاری به صورت بیت استریم هم شرکت های FCP و هم شرکت های Servco فعال که در گذشته عملکرد خوبی داشته اند را مد نظر قرار دادیم و تا کنون برای تحقق این امر با ۸ شرکت FCP قرارداد امضا شد .

همچنین برای مشارکت دیگر شرکت های Servco فراخوان همکاری داده شد .

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود : برنامه سال جاری مخابرات در بحث ارایه سرویس مبتنی بر همکاری مشترک با همه شرکت های فعال در حوزه IT است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *