16:20 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان :
    ۳۰ کیلومتر روشنایی در سطح راه های گیلان در حال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان :
۳۰ کیلومتر روشنایی در سطح راه های گیلان در حال اجراست

کیمیای شمال – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۳۰ کیلومتر روشنایی در طول راه های استان در حال اجرا می باشد که تاکنون بی سابقه بوده است یادآور شد: اجرای ۲۳ کیلومتر تعمیر و نصب گاردریل از دیگر اقدامات است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایسنا ؛ فریبرز مرادی با بیان اینکه سال گذشته علیرغم تنگناهای تامین قیر و مصالح در استان مجموعه در ۲۵۰ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی گیلان روکش و بهسازی آسفالت انجام شد، گفت: همچنین در ۳۲ کیلومتر از راه های روستایی گیلان آسفالت اولیه و ساخت راه را اجرایی کردیم.

وی از اجرای پروژه بهسازی آسفالت محور خشکبیجار در قالب سه پروژه خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته سه کیلومتر از این محور را آسفالت کردیم و در حال حاضر سه کیلومتر دیگر در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه کل محور اعم از نقاط داخل شهر را پوشش می دهیم، اظهار کرد: هشت کیلومتر باقی مانده تا پایان تابستان تکمیل می شود.

مرادی، وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را نگهداری از راه های موجود دانست و عنوان کرد: اعتباری برای خرید اراضی و آزادسازی حریم جاده ها نداریم و لذا با کمک راه و شهرسازی باید اقدام به تعریض جاده و حفظ شانه خاکی کنیم.

وی یکی از مشکلات حوزه ایمنی راه را سرقت علائم راهنمایی و رانندگی دانست و بیان کرد: از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می خواهیم که به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان جهت رفع این معضل و در نهایت ارتقای ایمنی مردم کمک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۳۰ کیلومتر روشنایی در طول راه های استان در حال اجرا می باشد که تاکنون بی سابقه بوده است یادآور شد: اجرای ۱۵ مورد روشنایی نقطه ای و ۱۷۵۰ کیلومتر خط کشی محورها از دیگر اقدامات صورت گرفته این اداره کل در حوزه ایمنی راه بوده است.

مرادی، گیلان را دارای مقام هفتم در اجرای طرح های ایمنی دانست و تاکید کرد: نصب ۷۲۰ عدد از علائم اخطاری و انتظامی و مسیرنماها، ۱۳۱۲ مورد جمع آوری بنر و تابلو تبلیغاتی حاشیه راه، ۳۳۹ مورد رفع تجاوز به حریم راه و اجرای ۲۳ کیلومتر تعمیر و نصب گاردریل از دیگر اقدامات است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *