01:20 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دورهمی شعرای شرق گیلان در املش به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

کیمیای شمال – همزمان با سالروز غرور آفرین فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت ، عصری با شعر حضور شعرای شرق گیلان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، سید عباس موسوی با اعلام این خبر افزود : همزمان با سالروز  غرور آفرین فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی و روز پایداری ، عصری با شعر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ازشاد اسلامی املش گفت : در این محفل که عصر چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی هنری شهید موسوی املش و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رنجبر امام جمعه املش و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان های املش و لنگرود برگزار شد ، جمعی از شعرای منطقه ، اشعار خود با مضمون مقاومت و ایثار برای حاضرین قرائت کردند.

موسوی ادامه داد : این محفل ادبی با همکاری سپاه پاسداران ناحیه – اداره کتابخانه های عمومی – اداره آموزش و پرورش – برگزار گردید.

وی در پایان ، برپایی نمایشگاه عکس مقاومت در کریدور اداره و مجتمع فرهنگی هنری و بازدید مسئولین و مهمانان و شاعران از نمایشگاه را ، از دیگر برنامه های این محفل عنوان داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *