19:54 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

هیچ کمبودی در توزیع شیرخشک های رژیمی در گیلان وجود ندارد

کیمیای شمال – معاون غذا و دارو دانشگاه طی گفت و گویی، علت ازدحام مردم جلوی داروخانه ها برای خرید شیرخشک های رژیمی را قطعی چند ساعته سامانه مربوطه اعلام کرد و اظهار داشت: هیچ کمبودی در زمینه شیرخشک های رژیمی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر نسیبه یوسفیان -سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه طی گفت و گویی با بیان اینکه هیچ کمبودی در تامین و توزیع شیر خشک های رژیمی برای کودکان دارای بیماری متابولیک گیلان وجود ندارد، تاکید کرد: علت ازدحام مردم جلوی داروخانه های توزیع این نوع شیرخشک، قطعی سامانه مربوطه بوده است.
دکتر یوسفیان با بیان اینکه شیرخشک های کودکان دارای بیماری متابولیک، شیرخشک های «کومیداژن و نیوکد» است تصریح کرد: سامانه ثبت دریافت شیرخشک های رژیمی در این داروخانه ها برقرار شده است و به تدریج به متقاضیان ارایه می شود .
وی با اشاره به کمبود شیرخشک «نان»، اظهار داشت: در تلاشیم تا مشکل کمبود این نوع شیرخشک را برای کودکانی که مشکلات گوارشی و آلرژی دارند، برطرف کنیم .
سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان سخنان خود، اذعان داشت: پزشکان متخصص کودکان می توانند شیرخشک های جایگزین را نیز تجویز کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *