11:01 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان :
    دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و اقتدار دینی است/ جایزه کن ۲۰۲۲ اسرائیلی و آمریکایی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان :
دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و اقتدار دینی است/ جایزه کن ۲۰۲۲ اسرائیلی و آمریکایی است

کیمیای شمال – حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان روز گذشته(۱۹خرداد) در اجتماع بزرگ کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام امام رضا(ع) درحرم مطهر حضرت فاطمه اخری خواهر امام رضا (علیهماالسلام) رشت اظهار کرد: دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و عظمت و اقتدار دینی و دهه تثبیت دین و مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی گفت: دهه کرامت دهه ارادت و مودت  قولی و عملی و تجدید عهد با مکتب صاحبان این دهه مبارکه یعنی مکتب حضرت معصومه و حضرت رضا علیهما السلام است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد:دهه کرامت دهه حفظ و حراست ازنظام ومکتب وفرهنگ واندیشه رضوی وتجلی آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ادامه دهنده انقلابی رضوی است،می باشد.
علیزاده گفت:دهه کرامت نماد اطاعت از ولایت اهلبیت و تجلی و استمرار همان ولایت و امامت رضوی یعنی اطاعت وحمایت از ولی فقیه زمان امام خامنه ای است .
وی اذعان کرد: دهه کرامت به معنای حقیقی کلمه، دهه کرامت و عنایت و سخاوت امام رضا و حضرت معصومه علیهما السلام است که بایدگفت بزرگترین کرامت امام رضا و حضرت معصومه علیهماالسلام و سفر تاریخی و انقلابی آن بزرگواران، ظهور انقلاب اسلامی و حمایت از این انقلاب اسلامی است.
این مقام مسول بااشاره به انتشارفیلم عنکبوت مقدس درجشنواره کَن،بیان کرد: دهه کرامت دهه  انزجار و نفرت عمومی از اهانت کنندگان ساحت مقدس اهل بیت به ویژه امام رضا علیه السلام میباشد.
 علیزاده با بیان اینکه دهه کرامت, دهه محکومیت فیلم موهن و زشت عنکبوت مقدس است گفت: البته بهتر بگویم فیلم نامقدس چون این فیلم درنزد عقلاء و اهالی مومن ومتدین وآزادهِ هنردوست، هیچ وجاهت وتقدسی ندارد.
وی دربخش دیگرسخنرانی خویش با افشای حامیان صهیونیستی پشت پرده این فیلم گفت: ما و ملت ایران اسلامی که می دانیم فیلم عنکبوت مقدس مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی و هدفدار اقدام به جایزه دادن به اوکردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد:این فیلم نه به خاطر اینکه فاخر و ارزشمندبودنش و نیزدارابودن معیارهای و ویژگی های هنری، جایزه کن را دارا شده است! بلکه اساساً جشنواره های خارجی و جایزه های مرتبط آن مثل جایزه اُسکار و کَن و امثال آن مورد حمایت همه جانبه صهیونیسم جهانی و استکبار بین المللی بوده وهستند واین فیلم چون محتوای آن بسیار بسیار سخیف بوده ونیز  معیارهای ضد دینی و ایرانی و مذهبی و بشری داشته است، جایزه به اوتعلق گرفته است و در واقع جایزه  ۲۰۲۲ کَن یک جایزه اسرائیلی و آمریکایی است.
وی در جمع خدام حرم مطهرامام رضا علیه السلام حضور داشتند اظهار داشت: جایزه جشنواره کن ،جایزه دین فروش،وطن فروشی است. این جایزه جایزه بی‌شرافتی وضد انسانی و ضد اخلاقی است وعاملان وحامیان آن بدانند که با این جور کارهانه تنهانمی توانند مردم  از امام رضا و حضرت معصومه واهلبیت علیهم السلام جدا کنند بلکه باعث می شودکه ارادت و محبت مردم ایران اسلامی وانقلابی واندیشمندان آزاده دنیا نسبت به آنها هر روز بیشتر از گذشته می شود.
حجت الاسلام علیزاده در پایان گفت: این حرکت زشت وغیرعقلایی،قطعامحکوم به شکست است وما این اقدام موهن راشدیدا محکوم می کنیم.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *