01:57 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در نشست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با نمایندگان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح شد ؛
    گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در گیلان اجرایی می شود

در نشست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با نمایندگان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح شد ؛
گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در گیلان اجرایی می شود

کیمیای شمال – گام سوم طرح یاس(یاران آسیب ستیز) در گیلان با همکاری جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد به‌ منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری جلسه هماهنگی فاز سوم اجرای طرح یاس (یاوران آسیب ستیز) با حضور معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر و نمایندگانی از اداره کل کمیته امداد خمینی(ره) گیلان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به نشست مشترک معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان با نمایندگان کمیته امداد استان گفت:  طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف پذیرش مسوولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی برای دختران زیر حمایت کمیته امداد اجرا شده است.
در ادامه امید عظیمیان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر گیلان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.
عظیمیان ادامه داد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: در گام سوم این طرح، خواهران آموزش دیده به ازای هر خانه هلال پنج نفر، در خانه های هلال مشغول فعالیت می‌شوند.
عظیمیان بابیان اینکه در گام نخست و دوم طرح یاس ۷۲۶ نفر از دختران زیرحمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از آموزش‌های هلال‌احمر گیلان بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: در گام سوم نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده از آموزش‌ها بهره‌مند خواهند شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: در طرح یاس با ارایه آموزش های اجتماع محور، فرد توان انجام کار مشارکتی و ارتقای عزت‌نفس را پیدا می کند و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری، ایجاد انگیزه درزمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح در بعد اجتماعی می‌شود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *