09:04 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • پس از جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با سخنرانی رئیس‌جمهوری و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد؛
    استاندار گیلان: با تمرکز بر پیشگیری، از هدر رفت سرمایه‌های ملی و اجتماعی جلوگیری شود

پس از جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با سخنرانی رئیس‌جمهوری و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد؛
استاندار گیلان: با تمرکز بر پیشگیری، از هدر رفت سرمایه‌های ملی و اجتماعی جلوگیری شود

کیمیای شمال – استاندار گیلان با تأکید بر هم افزایی و تعاملات بین بخشی برای مقابله موثر با مواد مخدر، گفت: با تمرکز بر مقوله پیشگیری می‌توان تا حد ممکن از هدر رفت سرمایه های ملی و اجتماعی جلوگیری کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (یکشنبه) پس از جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با سخنرانی رئیس جمهوری و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد؛ در جمع اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: مواد مخدر بلای خانمان‌سوزی‌ست که مقابله با آن، با اقدامات معمولی محقق نمی شود.

وی بر لزوم انجام فعالیت‌های موثر و متناسب با شرایط روز از سوی تمامی نهادها و افراد تاثیرگذار حوزه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با آفت اعتیاد تاکید و اضافه کرد: هم افزایی و تعاملات بین بخشی به میزان قابل توجهی، آسیب های حوزه مواد مخدر را کاهش می دهد.

استاندار گیلان ادامه داد: تجهیز و هوشمندسازی مرزها و مبادی ورودی کشور از جمله گمرکات ، آموزش‌های پیشگیرانه، فرهنگ‌سازی به ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان و نیز بهره گیری از ظرفیت خیران و فعالان اجتماعی می تواند تاثیر مثبتی در مقابله با اعتیاد داشته باشد.

دکتر عباسی هدایت پایان نامه های دانشجویی به سمت موضوعات مرتبط به مبارزه با مواد مخدر و ارائه راهکار مقابله با این بلای خانمانسوز را امری ضروری دانست و گفت: مقابله با پدیده اعتیاد هزینه های بالایی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد اما با تمرکز بر مقوله پیشگیری می‌توان تا حد ممکن در هدر رفت سرمایه های ملی جلوگیری کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان تهیه بسته های فرهنگی و تدوین برنامه های اثربخش برای مبارزه با مواد مخدر را نیازمند نگاه هوشمند و کمال‌گرا خواند و افزود: باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ، نسبت به اخذ تصمیم و اقدام جهادی در حوزه مقابله با مواد مخدر گام برداشت و آرامش اجتماعی را به مردم هدیه کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *