23:43 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

صنایع کوچک شاهراهی است برای رسیدن به اشتغال پایدار

کیمیای شمال – معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استانداری گیلان ، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از واحد صنعتی گلرنگ مستقر در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه بازدید کردند .

به گزارش کیمیای شمال به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، مصطفی پور معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استانداری گیلان در این بازدید در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : در جامع ما متاسفانه صنایع کوچک شاهراهی پنهان است که با آشکار کردن آن می توانیم دغدغه اشتغال و کار آفرینی را در جامعه بر طرف سازیم .

وی در ادامه افزود :حمایت از صنایع کوچک می تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد .

ذاکر استقامتی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این بازدید در خصوص اهمیت سرمایه گذاری بر مبنای شرایط اقلیمی در استان پرداخت و بیان داشت : سهولت در سرمایه گذاری یک شرط است اما نه به شکلی که ، هر کالایی با هر مقیاس تولیدی در هر نقطه ای از استان بدون در نظر گرفتن توجیه اقتصادی تولید شود ، چرا که طرح مسئله مذکور نیازمند فرهنگ سازی و تعامل با تشکل ها ، انجمن ها و همفکری با صاحبنظران برای اجرای صحیح و اصولی آن می باشد .

وی در خصوص جذب سرمایه گذاران گفت : شناسایی و جذب سرمایه گذاران در جهت رونق بخشی به صنعت یک اصل است ، که در این میان نمی بایست از حضور سرمایه گذاران در استان نیز غافل شد چرا که با حضور آنها در استان می تواند شاهد رشد و ارتقاء صنعت استان باشیم .

محبوبی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از بازدید معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از شهرک صنعتی این شهرستان بیان داشت : صنایع کوچک یعنی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ، یعنی توسعه و گسترش بازار داخلی و خارجی ، یعنی صادرات محصولات داخلی ، حمایت از محصول ایرانی ، حمایت از صنعتگر داخلی و همه اینها به واسته صنایع کوچک می تواند تحقق یابد .

وی در پایان در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت : جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما نه هر سرمایه گذاری ، بلکه کسی که دلسوز و از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *