09:21 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

نمایشگاه گروهی ” هنر برای حقیقت” در رشت افتتاح شد


کیمیای شمال – در راستای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه گروهی ” هنر برای حقیقت” صبح شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، در راستای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه گروهی ” هنر برای حقیقت” صبح شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و جمعی از هنرمندان افتتاح شد .

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با افتتاح این نمایشگاه از آثار ارائه شده بازدید و با برگزار کنندگان این نمایشگاه گفت و گو کرد.

در این نمایشگاه که به سرپرستی حسین آقایی پور برگزار شد ، ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک  رنگ روغن و سبک رئال در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است انجمن دفاع از قربانیان ترور و کانون هنر برای حقیقت تهران  در سال گذشته جشنواره ای  را تحت  عنوان ” جشنواره حقوق بشر در سایه ” برگزار کرد که حدود ۲۵۰ اثر از کل کشور به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری نهایی ۱۵ اثر انتخاب گردید که در تمام استانها این آثار به نمایش گذاشته شود، که استان گیلان اولین استانی است که میزبان این نمایشگاه بوده است .

این نمایشگاه که در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا برپا شده است، همه روزه از ۱۱تا ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ تا  ۱۹ برای بازدید علاقه مندان دائر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *