10:15 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

انهدام باند سارقان سیم برق در بندرانزلی

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خبر داد : اعضای باند ۳ نفره سارق سیم برق در این شهرستان دستگیر و پس از اعتراف به ۷ فقره سرقت روانه زندان شدند. 
سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس به نقش تاثیرگذار مردم در تامین و حراست از امنیت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت‌ پیشگیری کرد.
وی در ادامه گفت: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص سرقت سیم برق تعدادی از خیابان‌های منطقه غازیان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی ماموران آگاهی، سرنخ‌هایی از یک باند ۳ نفره سارقان در این خصوص به دست آمد اذعان داشت: با هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به ۷ فقره سرقت سیم برق در تحقیقات پلیس خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ جوانمردی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *