12:31 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رکورد زنی مصرف برق در گیلان

کیمیای شمال – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به رکورد زنی مصرف برق در استان گیلان گفت: بر اساس آمار در روز یک‌شنبه یک‌هزار و ۸۲۴ مگاوات برق توسط مشترکان مصرف شده است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از فارس ، محمد تقی مهدی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف برق در گیلان با توجه به افزایش دمای هوا در استان به شدت افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: بر اساس آمار در روز یک‌شنبه، یک‌هزار و ۸۲۴ مگاوات برق توسط مشترکان مصرف شده است.

وی با اشاره به رکورد زنی مصرف برق در استان گیلان افزود: در چند روز اخیر رکورد مصرف برق گیلان شکسته شده ولی علیرغم افزایش مصرف برق، خوشبختانه هیچ گونه خاموشی در سطح استان صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با تاکید بر لزوم توجه به کاهش مصرف برق توسط شهروندان بیان کرد: مشترکان کم مصرفی که نسبت به سال گذشته برق کمتری مصرف کرده بودند پاداش دریافت کردند.

به گفته مهدی‌زاده، در سال جدید ۵۴۶ هزار مشترک در گیلان ۱۳ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند و انتظار می‌رود با توجه به رعایت الگوی مصرف توسط مردم این رقم در ماهای آینده افزایش یابد.

وی یکی از راه‌های کاهش مصرف برق رو مدیریت لازم در زمان اوج پیک مصرف دانست و تصریح کرد: طبق داده‌های آماری بیشترین زمان اوج مصرف مشترکان یک ساعت قبل از اذان ظهر تا چهار ساعت بعد از اذان است، لذا با کمی کنترل زمان مصرف می‌توان بسیار به کاهش مصرف برق کمک کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *