19:28 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

حضور استاندار گیلان در یادواره ۵۲ شهید دهستان شوییل رودسر

کیمیای شمال – استاندار گیلان در مراسم یادواره ۵۲ شهید والامقام دهستان شوییل اشکور مرکزی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر حضور یافت و به صورت میدانی مشکلات مردم را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار ، عصر دیروز (پنجشنبه) با حضور در مسجد جامع روستای شوییل، در مراسم یادواره ۵۲ شهید والامقام دهستان شوییل اشکور مرکزی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر حضور یافت.
در این مراسم حاضرین با سخنرانی آیت الله علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی دفتر مقام معظم رهبری و مداحی یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند و از خانواده معزز شاهد و ایثارگر به پاس صبر و استقامتشان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان تجلیل به عمل آمد.
استاندار گیلان پس از حضور در مراسم یادواره شهدای شوییل و بازدید از نمایشگاه آثار فرهنگی مذهبی فرهیختگان منطقه؛ در جمع صمیمی مردم شوییل، پای درددل آنان نشست و به صورت میدانی دستورات لازم به مسئولان امر که همراه وی بودند را صادر کرد.
دکتر عباسی در مسیر بازگشت از ارتفاعات رودسر، با حضور در روستای لرده اشکور این شهرستان با اهدای فاتحه به مقام شهید سرهنگ پاسدار یدالله حسن پور که دانش آموز او بود، ادای احترام کرد.
استاندار گیلان با مردم این منطقه گفت و گو کرد و پس از شنیدن مشکلات شان، به مسئولان حاضر بویژه فرماندار رودسر تاکید کرد تا به مناطق محروم توجه ویژه داشته باشد.
حضور اثربخش مسئولان در مناطق دور دست استان، لزوم بررسی میدانی مسائل و مشکلات مردم و دیدار با خانواده معزز شاهد و ایثارگر از دیگر تاکیدات دکتر عباسی در جمع مردم به مدیران بود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *