20:14 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

طرح پاکسازی نقاط آلوده در گیلان/ کشف بیش از ۷۲ کیلو مواد مخدر

کیمیای شمال – جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در گیلان، ۷۲ کیلو و ۱۱۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

سرهنگ “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.
وی در ادامه گفت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای در حوزه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر در نقاط آلوده، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، طرح پاکسازی به مدت ۲ روز در سطح استان گیلان اجرا شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از جمع‌آوری و دستگیری ۲۸۵ معتاد متجاهر و خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در مدت اجرای این طرح خبر داد و بیان داشت: از این افراد، ۵۵ کیلو و ۴۵۳ گرم تریاک، یک کیلو و ۸۲۸ گرم هروئین، ۶۰۴ گرم حشیش، یک کیلو و ۱۳ گرم شیشه و ۱۳ کیلو و ۲۱۳ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حسن‌پور در پایان اعتیاد به موادمخدر را یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی عنوان کرد و با اعلام اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در جامعه است افزود: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *