22:42 - May 7, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر ؛
    آیین تکریم از اعضای فعال جوانان هلال احمر استان گیلان در حوزه های اجتماعی برگزار شد

به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر ؛
آیین تکریم از اعضای فعال جوانان هلال احمر استان گیلان در حوزه های اجتماعی برگزار شد

کیمیای شمال – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: جوانان هلال احمر سرمایه های ارزشمندی هستند که بی منت و خالصانه در پیشبرد اهداف هلال احمر تلاش می کنند و وظیفه ما فراهم آوردن بستر مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی آنان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل، حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت، امید عظیمیان معاون امور جوانان، امیر عباس گچکار معاون امداد و نجات هلال احمر، محمد صادق جعفری مشاور استاندار گیلان در امور جوانان، فریبرز عزت دوست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای فعال جوانان شعب و کانون های جمعیت هلال احمر مراسم تکریم از اعضای فعال جوانان این جمعیت برگزار شد.
سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به برگزاری این مراسم گفت: الگوی ما در هلال احمر جوانان و امدادگران می باشند که در تمامی فعالیت های  بشردوستانه و امدادی همراه این نهاد بزرگ مردمی هستند.
غلامی افزود: جوانان هلال احمر سرمایه های ارزشمندی هستند که بی منت و خالصانه در پیشبرد اهداف هلال احمر تلاش می کنند و وظیفه ما فراهم آوردن بستر مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی آنان می باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه جوانان هلال احمر صداقت و انسانیت را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند اظهار کرد: لطف خدا شامل حال انسانهایی می شود که کمک به همنوع را سرلوحه کار خود قرار می دهند و اعضای جوان و امدادگران با دریافت آموزش های لازم در بستر سالم می توانند مدیران موفق آینده باشند.
در ادامه امید عظیمیان معاون امور جوانان هلال احمر استان ضمن تقدیر از حمایت مدیرعامل هلال احمر گیلان در اجرای  برنامه های جوانان  گفت: جوانان عضو دارای مهارت و تخصص بوده و باید با استفاده از این مهارت ها در راه پیشرفت و توسعه برناه های هلال احمر استفاده کنیم.
وی افزود: جوانان دارای فکر های بی بدیل و تازه می باشند که باید با مشورت و سهیم کردن آنان در تصمیم گیری ها  در جهت ساختن آینده ای روشن گام برداریم.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تقدیر از مشارکت جوانان در اجرای طرح های متعدد هر ساله گفت: امسال باید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی قدم برداریم و این مهم با  کمک جوانان با استعداد و خوش فکر محقق می شود.
شایان ذکر است؛ از ۳۱۳ جوان فعال به نیت حضرت ولی عصر (عج) متشکل از جوانان نخبه، رابطین خبری، مشاوران جوان، امدادگران فعال، فرماندهان تیم سحر، دبیران مجمع جوانان در گروه های تیم پیمان، منتخبین مدال فداکاری، دبیران مجمع دانش آموزی و سرگروه های تیم واکسیناسیون با اهدای لوح، تقدیر و قدردانی شد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *