14:04 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور در هفته دولت امسال

گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور در هفته دولت امسال

کیمیای شمال – شرکت گاز گیلان در سال تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین توانسته با تعامل و همکاری شایسته با سایر نهادهای دولتی، زمینه افزایش سطح رفاه، آبادانی و تولید و اشتغال را در استان های گیلان و سیستان بلوچستان فراهم نماید.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان در جمع خبرنگاران مطرح کرد: شرکت گاز استان گیلان در هفته دولت امسال با گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور و همچنین گازدار کردن ۲۶ واحد صنعتی جمعا با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ هزار و ۱۶۶ میلیون ریال گام بلندی برای آبادانی استان بر می دارد.

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: با گازرسانی به این روستاها یک هزار و ۴۶۴ خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به حادثه خیزی استان گیلان و مشکلات ناشی از وقوع بحران های طبیعی همچون برف و سیل و زلزله در حوزه گازرسانی، اظهار کرد: حضور رسانه ها همواره به آگاه کردن مردم و امیدآفرینی کمک می کند.

وی با اشاره به برخورداری بیش از ۹۹ درصدی حوزه شهری استان گیلان از نعمت گاز، افزود: هر ۵۲ شهر استان گیلان گازدار است، اما در شهر ماسوله به واسطه بافت تاریخی اجازه گازرسانی نداریم.

جمال نیکویی تاکید کرد : هفته دولت، فرصتی مغتنم برای بیان اقدامات و عملکرد دولت در زمینه توسعه اقتصادی و آبادانی کشور است.

وی افزود : عملکرد شایسته گاز گیلان در زمینه گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی استان موجب شده تا این شرکت از سوی شرکت ملی گاز به عنوان استان معین در امر گازرسانی به شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان انتخاب شود.

هم اکنون پروژه های فعال این طرح ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تحقق این مهم بالغ بر ۱۰۶ کیلومتر خط تغذیه و ۵۲۰ کیلومتر شبکه گاز در منطقه سیستان کار شده است.

بی شک این افتخار بزرگ با تلاش و همت همه پرسنل خدوم شرکت گاز استان گیلان و تعامل و همکاری شایسته همه دستگاه های ذیربط در استان های گیلان و سیستان بلوچستان میسر شده است.

بحمدالله گاز گیلان در سال تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین توانسته با تعامل و همکاری شایسته با سایر نهادهای دولتی، زمینه افزایش سطح رفاه، آبادانی و تولید و اشتغال را در استان های گیلان و سیستان بلوچستان فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با بیان اینکه از یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۵۱ مشترک گاز، یک میلیون و ۹۲ هزار مشترک خانگی و مابقی تجاری و صنعتی است، ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۴۶۴ خانوار در چهار روستای آستارا، پنج روستای لنگرود، پنج روستای املش، دو روستای شفت، شش روستای رودسر و یک روستای تالش گازدار می شوند.

وی در پایان از دسترسی مردم به ۲۲ خدمت شرکت گاز استان گیلان در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و اظهار کرد: سامانه متمرکز ۱۹۴(امداد و اتفاقات) را نیز در استان راه اندازی کردیم.

معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *