01:08 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پایان کار قاچاقچی هروئین در سراوان

کیمیای شمال – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: قاچاقچی مواد مخدر در منطقه سراوان شهر رشت دستگیر و از وی ۵ کیلوگرم هروئین کشف شد. 

سرهنگ “علی احمدپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بوده که با تحمل خسارات مالی و جانی بی‌وقفه، بیشترین میزان مواد مخدر را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج کرده است.
وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان افزود: با اقدامات همه جانبه، متهم مورد نظر حین جا به جایی و انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو پارس در منطقه سراوان شهر رشت شناسایی و متوقف و از وی ۵ کیلوگرم هروئین کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچی ۴۰ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ احمد‌پور در پایان تصریح کرد: پلیس با توزیع کنندگان مواد افیونی که در کمین خانواده‌ها و جوانان نشسته‌اند، مبارزه قاطع می‌‎کند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *