08:47 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مراسم بزرگداشت روز پزشک در اداره کل بیمه سلامت گیلان

کیمیای شمال – به مناسبت یکم شهریور بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک ، مراسم تجلیل از ۱۷ پزشک نمونه در اداره کل بیمه سلامت گیلان برگزار شد.

دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در مراسم بزرگداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان نمونه اداره کل ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر ، روز پزشک و روز داروساز(پنجم شهریور) اظهارداشت:پزشکان دلسوز و متعهد نقش و جایگاه مهمی در سلامت جامعه برعهده دارند و همواره در راستای خدمت به مردم و حفظ سلامتی افراد جامعه تلاش می کنند.

دکتر عاطف راد با بیان اینکه علم اخلاق در حرفه پزشکی، اهمیت و نقش اساسی دارد افزود:بقراط، شرایطی را برای پزشک ضروری دانسته است که در حقیقت، همه آنها برخاسته از ایمان و اعتقادی راستین به خداست.

از نظر وی: «پزشک باید فروتن، معتقد، باایمان، پاک دامن و با حوصله باشد و وظایف خود را با خوشحالی و دل گرمی انجام دهد.

من اطمینان دارم که پزشکان متعهد، این مدافعان سلامت که درحساس ترین زمان به کمک مردم آمدند واز جان خود گذشتند تا سلامتی را به بیماران هدیه کنند شایسته تقدیر ویژه هستند.

وی در خصوص انتخاب ۱۷ پزشک نمونه و تجلیل اداره کل بیمه سلامت گیلان از این پزشکان خاطرنشان کرد: میانگین اقلام تجویزی دارویی ،رضایتمندی بیمه شدگان ، همکاری در پروژه نسخه نویسی الکترونیک و … از معیارهای انتخاب این پزشکان بوده است.

مدیر کل بیمه سلامت گیلان درخصوص عملکرد اداره کل گفت: یک میلیون و ۴۴۳ هزارنفر تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت هستند ، که از این تعداد یک میلیون و ۱۹۰ هزار نفر بیمه شده بصورت رایگان از خدمات بیمه سلامت در استان استفاده می کنند. 

در این راستا هزار و ۷۵۰ مرکز طرف قرار داد اعم از بیمارستان ها ، داروخانه ها ، کلینیک ها و … در استان با بیمه سلامت همکاری دارندوبه بیمه شدگان ارائه خدمت می کنند .

در پایان این مراسم لوح تقدیر وهدایایی به رسم یاد بود به پزشکان منتخب اهداء گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *