10:21 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در دومین روز از هفته ی دولت ؛
    در همایشی با عنوان جهادگران خدمت، از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به عنوان مدیر نمونه تقدیر شد

در دومین روز از هفته ی دولت ؛
در همایشی با عنوان جهادگران خدمت، از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به عنوان مدیر نمونه تقدیر شد


کیمیای شمال – استاندار در این همایش تجلیل از کارمندان و خادمان بدنه دولت در گیلان را کاری شایسته و در راستای تحقق الگوی جهاد خدمت برشمرد و گفت: اهداف پیش بینی شده در جهاد تبیین اقتضاء می کند که جهاد خدمت را در بستر فرهنگی اثرگذار به جامعه انعکاس و انتقال دهیم.

عباسی خدمت صادقانه و تلاش جهادی را زمینه ساز تسریع در روند توسعه برای نیل به تحقق حکومت اسلامی دانست و افزود: در جامعه ی اسلامی خدمت بی منت و صادقانه، دفاع از مظلوم و عدالت محوری مبنا و اولویت امور قرار گرفته و در این راستا باید از تمامی ظرفیتها برای حرکت بسوی آرمانهای والایی که در انقلاب اسلامی بدان تاکید شده ، بهره گیری نمود.
وی همچنین با اشاره به فرصتهای سوخته و از دست رفته فراوان گذشته، بر لزوم جبران این عقب ماندگی ها در بستر پیگیریهای مداوم و تلاشهای خستگی ناپذیر تاکید کرد و گفت: در این راستا استفاده ی موثر و هدفمند از تمامی ظرفیتها و اهرمها بویژه در حوزه ی نیروی انسانی سالم و کارامد که در استان گیلان فراوان وجود دارد، ضروری ست.
فرمانده ی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته ی دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی فساد ستیزی در نظام اداری کشور عنوان کرد و گفت: تاسی از این الگوی کارامد و کم نظیر می تواند بی تفاوتی در حوزه ی فساد و رانت را به احساس مسئولیت و تعهد منتهی سازد.
سردار عبدالله پور هدف غایی انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای تحقق عینی فلسفه ی ظهور عنوان کرد و افزود: این مهم در بستر دفاع از مظلومان جهان، تحقق عدالت مهدوی و مبارزه با ظلم و جور و استکبار عملی می شود و جهان را از انواع پلشتی ها و مصائبی که بشر امروز گرفتار آن است، رهایی خواهد داد.
سرهنگ رضا رنجبر ، فرمانده ی بسیج کارمندان گیلان نیز هدف از برپایی این همایش را ترویج مدیریت و عملکرد جهادی برای تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: افزایش بهره وری در روند خدمتگذاری، تسریع در روند رسیدگی به مراجعات و مطالبات مردمی و کاهش پیچ و خم های اداری از نتایج ارزشمند رفتارهای جهادی در نظام اداری ست.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از ۲۵ مدیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات کل گیلان به همراه دو خانواده شهید کارمند استان تجلیل شد، در این راستا از خانم ضرغام پور مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز تقدیر به عمل آمد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *