01:07 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اورژانس پیش بیمارستانی گیلان به ۷۸ پایگاه مجهز می شود

کیمیای شمال –  دوشنبه ۷ شهریور ماه، همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۴ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی گیلان در کنار پروژه های سلامت با حضور وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری به بهره برداری خواهد رسید.

اعتباراتی که برای ساخت و تجهیز این پایگاه ها تخصیص شده است معادل ۱۰۰ میلیارد ریال از منبع درآمد دانشگاه علوم دانشگاه گیلان و سازمان اورژانس کشور بوده است.
-پایگاه اورژانس شماره ۱۲ شهر رشت واقع درمیدان توحید رشت به مساحت ۶۰ متر مربع از نظر موقعیت مکانی در میدان توحید رشت در گلسار قرار گرفته و با افتتاح آن، تعداد پایگاه های شهر رشت به ۱۲ پایگاه ارتقاء می یابد.
-پایگاه اورژانس جاده ای لولمان به مساحت ۷۰ متر مربع که از نظر موقعیت مکانی بین پایگاه های کوچصفهان و آستانه اشرفیه احداث شده وبا افزوده شدن این پایگاه، بخش کوچصفهان مجهز به ۲ پایگاه اورژانس خواهد شد.
_پایگاه اورژانس جاده ای بره سر  به مساحت ۷۰ متر مربع  ششمین پایگاه اورژانس منطقه رودبار بوده و در فاصله ۳۵ کیلومتری از پایگاه رستم آباد واقع شده است این پایگاه از نظر موقعیت مکانی در مسیر ییلاقی قرار گرفته واین مناطق را به خوبی پوشش خواهد داد.
-پایگاه اورژانس جاده ای پاشاکی به فاصله ۱۰ کیلومتری از پایگاه سیاهکل به مساحت ۶۰ متر مربع قرار گرفته این پایگاه در مسیر اتوبان سنگر -سیاهکل واقع شده است و با افزوده شدن این پایگاه منطقه لاهیجان به ۳ پایگاه ارتقا می یابد.
این پایگاه ها به آمبولانس و تجهیزات ویژه مجهز گشته و ۲۴ پرسنل فوریتهای پزشکی بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات می باشند.
با افتتاح این پایگاه ها توان لجستیکی اورژانس پیش بیمارستانی گیلان افزایش یافته و اورژانس گیلان بیش از پیش در جهت خدمت رسانی به مصدومین و بیماران آماده خواهد بود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *