15:55 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • تجلیل و قدردانی از ٧٣ پیشکسوت جهاد و شهادت بمناسبت هفته دفاع مقدس در محیط زیست گیلان

تجلیل و قدردانی از ٧٣ پیشکسوت جهاد و شهادت بمناسبت هفته دفاع مقدس در محیط زیست گیلان

کیمیای شمال – مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس حفاظت محیط زیست گیلان با حضور مهندس حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ، سرهنگ حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، سرهنگ پاسدار رنجبر مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان و جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت به همت پایگاه بسیج امیرالمؤمنین (ع) و روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور سانه حفاظت محیط زیست گیلان ، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس که بنام ولایتمداری ، جوانان ، علم و دانش  پژوهی نامگذاری شده است ، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ، در محیط زیست گیلان برگزار شد .

در این مراسم حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن گرامیداشت آغاز  چهل و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس و تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) امام حسن مجتبی و امام رضا  (ع) گفت : باید قدر این امنیت که مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است را بدانیم .

وی در ادامه اظهار داشت : باید همواره قدر دان زحمات وایثارگری این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنائی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها ودستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

در ادامه این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، دستاوردهای بسیار دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و مقاومت و شهادت ، امروز نیز می‌توانیم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی حتی در امور اجرایی بهره‌مند شویم و مانند سال‌های دفاع مقدس توفیقات و موفقیت به‌دست آوریم.
سرهنگ حسن حبیبی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل که فرمودند ” ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم ” اظهار دا‌‌شت : فرهنگ ایثار و شهادت  ناشی از دفاع مقدس است و تا زمانی که نگاه جهادی بر کشور حاکم باشد دستاوردهای عظیمی در حوزه دیپلماسی اقتصادی ، نظامی ، پزشکی، پرتاب ماهواره ، صنایع دفاعی ، هوافضا ، ساخت پهباد های مدرن در سطح بین المللی و دنیا  خواهیم داشت .
در پایان این مراسم  از  ٧٣ نفر از رزمندگان دفاع مقدس ، ایثارگران ، جانبازان ،آزادگان و خانواده های معظم  شهدا با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *