03:19 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برگزاری جلسه بررسی طرح نظام ارجاع الکترونیک

کیمیای شمال – در راستای بررسی طرح نظام ارجاع الکترونیک جلسه ای با حضور معاونین درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا ):در راستای بررسی طرح نظام ارجاع الکترونیک جلسه ای با حضور دکتر حیدر علی بالو _معاون درمان دانشگاه ،دکتر اسماعیل نور صالحی _معاون بهداشتی و مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در دفتر معاونت درمان دانشگاه بر گزار شد .
در این جلسه دکتر بالو با اشاره به اهمیت اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک  اظهار داشت :این طرح جهت رفاه حال بیماران و جلوگیری از مراجعات متعدد به مراکز درمانی و همچنین سهولت در نوبت دهی و خدمت گیری برای مراجعه کنندگان اجرا می شود و مقرر شد جهت پیگیری روند درمانی مادران باردار یکی از مراکز آموزشی درمانی شهرستان رشت به عنوان مرکز هدف، انتخاب و سیستم نظام ارجاع برای این مراجعین فعال گردد.

گفتنی است در ادامه جلسه هر یک از اعهضا موانع و مشکلات موجود در این طرح  را بیان و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت رفع موارد ارائه نموده و به بحث و تبادل نظر در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *