21:12 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته فراجا

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، هفته فراجا را به سبزپوشان ولایتمدار مجموعه انتظامی و مردم فهیم، متدین و انقلابی گیلان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار” عزیزاله ملکی” با صدور پیامی، هفته فراجا را به سبزپوشان ولایتمدار مجموعه انتظامی و مردم فهیم، متدین و انقلابی گیلان تبریک گفت.
 در این پیام آمده است:
                          بسم الله الرحمن الرحیم
هفته فراجا فرصت دوباره‌ای است برای شکرگزاری به درگاه خداوندی که توفیق حضور و نقش آفرینی در بخش تامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی را به ما عنایت فرموده است.
امسال نیز به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که کارکنان خدوم فراجا را مجاهدان فی سبیل الله خطاب فرمودند با شعار محوری”پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” به استقبال هفته فراجا می‌رویم تا در سایه مشارکت مردمی، یک بار دیگر وجهه خدمت رسانی پلیس به مردم شریف و متدین ایران اسلامی را برای همگان نمایان کنیم. 
تردیدی نیست فراجا به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و کارآمد، همت خود را برای ایجاد امنیت، اطمینان، آرامش و اعتماد عامه مردم و مقابله با ناامنی، بی‌نظمی و ناهنجاری‌های رفتاری مجرمان، متخلفان و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار داده است و به شهادت بسیاری از اهل فن و خرد، فراجا؛ سازمانی فعال، پویا، علمی، دانش بنیان و حرفه‌ای است که با اشراف اطلاعاتی، بهره‌گیری حداکثری از تجهیزات بومی و تولید داخل و بکارگیری فناوری‌های نوین، مأموریت‌های خود را پیش می‌برد.
کارکنان انتظامی امروز از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک، متولی تامین نظم و امنیت کشور هستند و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند و شاید علیرغم برخی کم مهری‌ها، جانانه و تمام قد در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایستاده است.
هفته فراجا، فرصت مغتنمی است که در آن با ارائه کارنامه عملکرد یک ساله پلیس به مردم فهیم و معرفی توانمندی، اقتدار و کارآمدی پلیس تراز انقلاب اسلامی در تأمین نظم و امنیت، بستر‌های جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی فراهم گردد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و ادای احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با عرض تبریک هفته انتظامی از تمامی کارکنان و خانواده محترمشان که با از خودگذشتگی و تحمل مشقات خدمت  در شغل خطیر پلیس، خالصانه در راه تأمین امنیت و آرامش کشور تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌نمایم و توفیق روز افزون شما عزیزان در راه خدمتگزاری به مردم را تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
                                       فرمانده انتظامی استان گیلان
                                            سرتیپ دوم عزیزاله ملکی
 
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *