12:03 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برگزاری پنجمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند در ماسال

کیمیای شمال – پنجمین جلسه کار گروه مدیریت پسماند شهرستان ماسال در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار و اعضای محترم کار گروه مدیریت پسماند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ در ابتدای جلسه  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال به ارایه گزارش عملکرد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پرداخت و بیان نمود که در ۶ ماهه نخست سالجاری در حوزه پسماند کشاورزی ، صنعتی ، پزشکی و عادی ، اقدامات قابل توجهی صورت گرفت .
حمید سلطانخواه گفت : جلسات آموزشی برای دهیاران بخش شاندرمن و بخش مرکزی ماسال به تعداد ۲ مورد، پایش و نظارت مستمر بر تصفیه خانه و دستگاه امحاگر پسماند بیمارستان رسالت، پایش بر نحوه فعالیت واحد های خدماتی و صنعتی به تعداد ۷۸ مورد، صدور اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای آلاینده به تعداد ۶۳ مورد که ۴۸ مورد آن به رفع آلودگی اقدام نمودند، صدور اخطاریه برای دهیاران به تعداد ۱۲ مورد که منجر به پاکسازی محیط شد، پاسخ به استعلامات دادگستری در خصوص خدمات رایگان و عام المنفعه در خصوص پاکسازی پسماند از محیط به تعداد ۳ مورد اشاره کرد
وی اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا در ادارات و در حوزه تحت مدیریت را مورد انتظار و تاکید قرار داد و در ادامه مصوبات قبلی کارگروه مدیریت پسماند را پیگیری و قرائت نمود.

در ادامه گیل چالانی فرماندار شهرستان ماسال پس از اخذ گزارش از اعضای کارگروه مدیریت پسماند شهرستان در رابطه با اجرای مصوبات قبلی از مسئولین ادارات ، آموزش محیط زیستی در مدارس و مدیریت صحیح پسماند روستایی و شهری علی الخصوص تفکیک پسماند از مبدا تاکید داشت .
وی اظهار نمود : تفکیک پسماند از مبدا علاوه بر در آمد برای مجریان طرح ، کاهش حجم پسماند در مناطق تحت مدیریت را بدنبال خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *