10:28 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رشد ۱۰ هزار نفری بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان

کیمیای شمال – تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان از ۹۷۵۱۲ نفر در پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ به ۱۰۷۸۳۳ نفر در مردادماه سالجاری افزایش یافته است .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ بر اساس آخرین آمار منتشره این سازمان ، تنها در یکسال و نیم اخیر تعداد بازنشستگان تحت پوشش در گیلان با پیوستن بیش از ۱۰ هزار نفر از ۱۰/۵ درصد رشد برخوردار بوده است .

به استناد این گزارش تعداد بازنشستگان در پایان اسفندسال ۱۳۹۹ برابر با ۹۷۵۱۲ نفر بوده که با رشدی کم سابقه در پایان مردادماه ۱۴۰۱ به ۱۰۷۸۳۳ نفر افزایش یافته است و این درحالی است که در گروه مستمری بگیران بازمانده نیز تعداد پرونده ها با رشد ۱۱/۷ درصدی از ۳۶۸۳۳ فقره به ۴۱۱۴۲ مورد افزایش یافته است .

مجموع تعداد مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در شهریورماه سالجاری از حیث تعداد ( با احتساب دو یا چند نفر در برخی پرونده های بازماندگان ) تعداد ۱۷۱۱۶۴ نفر میباشد .

خاطر نشان میسازد رشد بی رویه و غیر طبیعی افزایش تعداد مستمری بگیران در دهه های اخیر سبب برهم خوردن توازن ورودی ها و خروجی ها و افت شدید نسبت پشتیبانی در گیلان شده به گونه ای که این امر در ماههای اخیر باعث تنزل این ضریب وابستگی به زیر ۳ گردیده است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *