11:59 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دیدار مسئولان بسیج استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

کیمیای شمال – جمعی از مسئولان حوزه سلامت بسیج استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات سلامت‌محور به مردم به‌ویژه در مناطق کم برخوردار گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ سرهنگ عباس حسینی – جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، دکتر محمد صادقی – معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان و دکتر سید علی‌صدر – مسئول بسیج جامعه پزشکی گیلان با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از مجاهدت و تلاش‌های بسیج و سپاه در حوزه سلامت، اظهار کرد: مردم هیچ‌گاه تلاش‌های بی‌منت بسیجیان و سرو قامتان سپاه را در دوران بحران کرونا کنار کادر بهداشت و درمان، فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به تجربه‌های موفق بسیج مردمی در بحران کرونا، افزود: این تجربه موفق می‌تواند در قالب گروه‌های جهادی جهت رفع محرومیت‌های سلامت مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای استان به کار گرفته شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نفوذ بسیج در سطح همه اقشار و محلات، گفت: این ظرفیت بی‌نظیر می‌تواند در کنار همکاران خدوم بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، انقلاب بهداشتی در ارتقای سطح سلامت مردم ایجاد کند.

مسئولان بسیج نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به همکاری همه‌جانبه ارکان و اقشار بسیج در توسعه ارائه خدمات سلامت‌محور با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها اعلام آمادگی کردند.

در این نشست همچنین ضمن بررسی دستاوردهای طرح ملی و ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم بهره‌گیری از این طرح مردمی در ارائه خدمات سلامت‌محور به مردم به‌ویژه در غربالگری بیماری‌های غیر واگیر تأکید شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *