23:06 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تسلیت فرماندار‌ رشت در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

کیمیای شمال – فرماندار رشت طی پیامی شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ را تسلیت و این اقدام دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ در پی ترور جمعی از زائران و هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع)، فرماندا رشت ضمن ارسال پیام  تسلیت، این اقدام ددمنشانه دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد.

متن پیام دکتر حمید رضا امام پناهی  به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

” إِن یَنصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ “

( اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد)

به گلوله بستن زائران، نمازگزاران و خدام اماکن متبرکه بر اساس هیچ منطقی جز در منطق تفرقه افکن استکباری و عقاید نفرت پراکن تکفیری قابل توجیه نیست.

با کمال تأسف اینبار اوباش‌گری عده ای قلیل، فرصت حضور تروریست‌های تکفیری و شهادت و مجروح نمودن جمعی از هموطنان را فراهم آورد.

گرچه شاهد آخرین دست و پا زدن‌های دشمنان ملت سربلند ایران اسلامی هستیم که با اقدام به چنین جنایات نگینی تنها مسیر نابودی خود را هموارتر کرده و سعی دارند تا شکست‌های پی در پی خود را تسکین بخشند؛ اما لزوم پاسخ قاطع، عبرت آموز و بدون مماشات به آمران، عاملان و مرتبطین این جنایت تلخ تروریستی، که با کشاندن ماجرا به مسیرهای خطرناک از هیچ خشونتی ابا نداشته‌ و در کمال قساوت ‌حرمت مضجع شریف احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام را شکستند؛ امری حتمی و ضروری است.

تهدید امنیت مردم از سوی هیچ نظامی در دنیا تحمل نمی شود؛ بخصوص در حوادث اخیر که داعش و آشوبگران از یک اتاق فکر تغذیه می‌شوند، ملت مقاوم و صبور ایران اسلامی درنگ را جایز ندانسته و منتظر اقدام قاطع و هماهنگ نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی در برچیدن بساط عوامل ناامنی می‌باشند.

اینجانب نیز ضمن همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، شهادت جمعی از هموطنان گرامی مان را خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای این عزیزان رحمت واسعه الهی و برای مجروحین بهبودی کامل آرزومندم.

حمید رضا امام پناهی – فرماندار شهرستان رشت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *