20:09 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در نشست شهردار رشت با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت مطرح شد ؛
    مدیریت شهری برآمده از خواست و نظر مردم است

در نشست شهردار رشت با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت مطرح شد ؛
مدیریت شهری برآمده از خواست و نظر مردم است

کیمیای شمال – سید امیر حسین علوی شهردار رشت با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دیدار و گفت‌وگو کرد و دو طرف بر تقویت همکاری و مشارکتها جهت توسعه و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سید امیر حسین علوی شهردار رشت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در جلسه با فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت که با حضور مدیران شهری برگزار شد از زحمات سپاه و کارکنان خدوم این نهاد در ایام اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت: شهرداری رشت علی‌رغم همه کمبودهای مالی و اعتباری که تمام شهرداریهای کشور با آن مواجهند تلاش کرده خدمات خود را بهینه و عادلانه در اختیار شهروندان قرار دهد.

شهردار رشت آسفالت کوچه‌ها، معابر و خیابانها را از جمله رسالتهای اجتماعی شهرداری خواند و عنوان کرد: شهرداری نهادی مردم محور است و بر اساس درآمدهایی که دارد، نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می‌نماید، بنابراین تفویض برخی اختیارات به این نهاد در حل بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی مثمر ثمر واقع می‌شود.

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه موضوع انحصار طلبی، نهاد شهرداری را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است، افزود: اگر ساختارها به خوبی شکل بگیرد و موضوع تفویض اختیار عملیاتی شود، شهرداریها هم قادر خواهند بود برای موضوعات روزمره و اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود برنامه‌ریزی درست‌تری داشته باشند.

محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ظرفیتهای بسیج و سپاه و لزوم بهره‌گیری از آن برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی سطح شهر اذعان کرد: با توجه به کارنامه درخشان سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌ها، تعاملات و همکاری فی‌مابین می‌تواند در راستای رفع مشکلات شهری موثر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در انجام فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در مراسمات ملی و مذهبی و یادواره‌های شهدا گفت: مدیریت شهری برآمده از خواست و نظر مردم است و مجموعه سپاه نیز خود را خادم مردم دانسته و قطعا با هم افزایی و همکاری در این مسیر می‌توانیم گامهای مناسبی برداریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *