09:21 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مسابقه عکاسی ۱۳ آبان روز ماندگار در گیلان فراخوان داد

کیمیای شمال – سرپرست کانون پرورش فکری گیلان از کودکان و نوجوانان برای شرکت در مسابقه عکاسی روز ماندگار به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز دعوت کرد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا ؛ سیدجلیل میرعظیمی افزود: به منظور گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان روز دانش آموز مسابقه عکاسی روز ماندگار با موضوع شور حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان، پرچم برافراشته جمهوری اسلامی ایران و حضور کودکان و نوجوانان در ایستگاه‌های فرهنگی، هنری مسیر راهپیمایی در سراسر استان برگزار شده است.

وی بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکاسی روز ماندگار می توانند آثار خود را در محورهای یاد شده تا پانزدهم ماه جاری به مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان واقع در فلکه انتظام ارسال کنند.

وی افزود: ارسال عکس مورد نظر و مشخصات شرکت کننده باید در یک فایل Word شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولید، تحصیلات، نشانی دقیق پستی، شماره تلفن ثابت و همراه و موضوع و عنوان عکس ارسال شود.

وی با بیان اینکه هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج عکس ارسال کند، اظهار داشت: از برگزیدگان با اهدای جایزه و لوح سپاس قدردانی خواهد شد.

میرعظیمی در ادامه با اشاره به برگزاری دیگر برنامه های ویژه ۱۳ آبان در گیلان بیان داشت: روز سیزدهم آبان ایستگاه کانون پرورش فکری در میدان فرهنگ رشت با برنامه های چهره آرایی، ارائه دل نوشته با نقطه آغاز “من عهد می بندم که …” و معرفی وقایع دایر می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان از کودکان و نوجوانان اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز در قالب “طرح‌سپاس” و برپایی کارگاه آموزش لاله‌های کاغذی مزین به نام شهیدان یوم الله ۱۳ آبان از دیگر برنامه ها است.

فردا سیزدهم آبان روز دانش آموز است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *